چگونه به طور اصول قاب ها را بچینیم؟

mo21286

داشتن دکوراسیونی زیبا به نکته های زیادی بستگی دارد و شما باید کلیه نکات را رعایت فرمایید بخصوص چیدن قاب ها در دکوراسیون منزل

از قاب عکس هایی با جنس های مختلف استفاده کنید
اگر چه خیلی راحت است که قاب عکس هایی یک شکل و یک از جنس بخرید و یک روزه تمام عکس هایتان را قاب کنید. اما Berkus داخلی می گوید شاید این روش به نظرتان مقرون به صرفه باشد اما از نظر یک دکوراتور حرفه ای نیست. او در عوض پیشنهاد می کنند قاب هایی از جنس ها و طرح های متفاوت، از چوب و فلز گرفته تا سنگ و چرم بخرید.
لازم نیست یک روز را برای خریدن قاب عکس اختصاص دهید. فقط هر وقت و هرجا قاب زیبایی دیدید آن را بخرید، در مسافرت، نمایشگاه های هنری و فروشگاه های لوازم تزئینی. پیدا کردن قاب های زیبا کار ساده ای است!
mo21287

قاب های ضخیم و بزرگ و قاب های کوچک و ظریف را کنار هم قرار دهید
با سایز ها و فرم های مختلف بازی کنید
از کنار هم گذاشتن قاب های ضخیم و بزرگ و قاب های کوچک و ظریف نترسید. در این نوع چیدمان متنوع، زیبایی خاصی دیده می شود. قاب عکس افقی. عمودی. مستطیل شکل. جزئیات کوچک تفاوت های بزرگ ایجاد می کند.
mo21288

همه قاب عکس ها با جنس ها و فرم های مختلف باید همه را به یک جهت بچرخانید
همه قاب ها را در یک زاویه بچرخانید
طبق گفته Berkus در این زمینه باید همسانی وجود داشته باشد. همه قاب عکس ها با جنس ها و فرم های مختلف روی میز یا بالای شومینه باید همه به یک جهت چرخانده شوند. او می گوید: من همیشه به خانه هایی می روم که قاب عکس ها هر کدام به یک سمت است، با این چیدمان عکس ها هیچ داستانی برای ما ندارند.
منبع : ileev.com

myportal

۱۹ شهریور ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی