چگونه رو مبلی را گرم نگه داریم؟

در فصل زمستان باید همه جا را گرم نگه داریم بعضی از مبل ها بخاطر روکش ساتنی که دارند در فصل زمستان سرد می شود بنابراین در مطلب زیر طریقه گرم کردن رو مبلی رو برای شما عزیزان گذاشتم.

پنجره را نبند … بگذار باد پاییز را با خودش بیاورد … عجب هوای خوشی است … سرد و دل چسب … جان می دهد برای یک عصر دوست داشتنی … یک فنجان چای گرم … شاید هم یک لیوان شیر که گرم کرده ای با عسل … یک مبل راحتی … و آن کتاب تازه که به امانت گرفته ای … و یک پتوی پشمی نرم، خوش آب و رنگ که گوشه ی مبل جا خوش کرده است … عجب خاصیتی دارد این پاییز … سراسر لذت است و بس!  امروز به سراغ یکی از آن جزییات دل انگیز عصر پاییزی خواهیم رفت ، پتوی روی مبلی! با ما همراه باشید.

یک کاناپه ی خاکستری ، یک دیوار نارنجی خوش رنگ همان فضایی است که هر کس را به بودن در آن ترغیب می کند، کوسن ساده و خوش ترکیب و یک پتوی رو مبلی هیجان انگیز همان چیزی است که این فضا را برای عصر پاییزی شما دل چسب می کند. و ساعت ها می توانید در این فضای بی نظیر وقت بگذارنید.

mo22261

یک کاناپه ی خاکستری با یک دیوار نارنجی خوش رنگ هر کس را به بودن در آن ترغیب می کند
من عاشق رنگ زرد پاییزم! اصلا پاییز است و درخشش رنگ زرد خیابان. با یک ترکیب رنگ فوق العاده از زرد و آبی تیره و هماهنگ کردن بی نظیر کوسن و پتوی رو مبلی خود به سادگی جادوی این رنگ پاییزی رو به دکوراسیون داخلی منزل خود ببخشید . پتوهای رو مبلی را می توانید به سادگی با کوسن های خود هماهنگ کنید، از نظر بافت ، چه رنگ، و چه یک طرح خارق العاده امتحان کنید لذت خواهید برد.

mo22262

ترکیب رنگ فوق العاده از زرد و آبی تیره و هماهنگ کردن کوسن و پتوی رو مبلی پاییز را به خانه بیاورید
فصل، فصل عاشقانه ها است… یک کنج بی نظیر کنار پنجره ی باران خورده… یک موسیقی بی کلام… و غرق شدن در منظره بی نظیر پشت پنجره… همان چیزی است که این روز ها به آن نیاز دارید… آلبوم قدیمیتان را دست بگیرد و پتوی نرم موهر خود را دورتان بپیچید و از اوقات خوشتان لذت ببرید. و در نظر داشته باشید که در آن لحظه قطعا خوشبخت ترین آدم روی کره ی زمین خواهید بود.

  mo22263

آلبوم قدیمیتان را دست بگیرد و پتوی نرم خود را دورتان بپیچید و از اوقات خوشتان لذت ببرید
از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید! یک کلاف کاموایی بی نظیر و یکم حوصله و وقت مادر بزرگ ها و یک دو جین کمتر سلیقه! نتیجه اش می شود یک پتوی رو مبلی بی نظیر برای عصر های زیبای پاییزی شما. همین الان هم دست به کار شوید تا قبل از اولین برف زمستان حتما می توانید پتوی بی نظیرتان را خودتان بسازید.

  mo22264

یک پتوی کاموایی برای عصرهای پاییزی برای روی مبل ببافید
پاییز هم نباشد، باران بی نظیر هم نبارد، هوا هم سرد نباشد، باز هم این پتو مبلی های دوست داشتنی را می توانید برای مبلتان آماده کنید ، و یک ترکیب بی نظیر در فضای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، اغلب ما از یکنواخت شدن دکوراسیون منزل خود خسته شده ایم، همان طور که می بینید با یک پتوی رو مبلی طرح دار، به سادگی می توانید پارچه ی رو مبلی خودتان را تغییر دهید، و فضای یکنواخت و بی روح دکوراسیون منزل خودتان را متفاوت کنید.

  mo22265

با یک پتوی رو مبلی طرح دار، به سادگی می توانید پارچه ی رو مبلی خودتان را تغییر دهید
یک کاناپه ی سفید ساده همان جایی است که پتوهای رو مبلی رنگی انتظارش را می کشند، شب های بلند و سرد پاییز جان می دهند برای فیلم دیدن! یک دکوراسیون قرینه برای مبل جلوی تلویزیون خود ایجاد کنید که بر سر این پتو رو مبلی های دوست داشتنی جنگ راه نیافتد! و یک فیلم خوب را به تماشا بنشینید.

mo22266

روی کاناپه های سفید ساده از پتوهای رو مبلی رنگی استفاده کنید
چهل تیکه های رنگ به رنگ …. از هر فصل ده رنگ را با خود دارد، شاید هم بیشتر! خانه تان را چهار فصل می کند، بگذارید گوشه ی همان جای همیشگی که فنجان چای خوش عطرتان را دست می گیرید و گوشتان را می دهید به شنیدن روز مرگی های زندگی، و در خیالتان فصل ها را ورق می زنید، و می بینید رنگ ها به خانه تان جان داده اند. امتحان کنید بی نظیر است!

mo22267

با پتوهای چهل تکه خانه تان را چهار فصل کنید
همیشه داشتن رنگ هایی از یک طیف نیست که می تواند جلوه ی خاصی را به فضای شما ببخشد، گاهی فقط کافی است رنگ های خاص و دوست داشتنی را به خوبی بشناسیم و فضای خود را دگرگون کنید، یک پتوی قلاب بافی شده ی قرمز بی نظیر همان عنصر دگرگون کننده ی فضای شما خواهد بود. دست به کار شوید و یکی برای خود بسازید.

 

mo22267

یک پتوی قلاب بافی شده ی قرمز بی نظیر جلوه ی خاصی را به فضای شما می بخشد

 

منبع : chidaneh.com

myportal

۱۶ آبان ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی