امکانات جدید در آپدیت تلگرام در ۵ آذر ۹۴

t_logo

 

در تاریخ ۴ و ۵ آذر ۹۴ تلگرام آپدیت جدید داد. در آپدیت جدید تلگرام امکانات جدیدی به اپلیکیشن شما اضافه می شود که شاید برای بسیاری از ما مهم و ضروری بود. به همین خاطر پیشنهاد می کنم اگر تا به الان تلگرام خود را آپدیت نکرده اید همین الان اقدام کنید تا از این امکانات بهره مند شوید. از جمله آپشن های اضافه شده در این بروزرسانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

برخی از قابلیت های جدید تلگرام:
۱٫ امکان اضافه کردن ادمین به تعداد دلخواه به گروه ها
قبل از این آپدیت، در ورژن های قبلی تلگرام، در هر گروهی فقط یک ادمین می توانست فعالیت داشته باشد ولی در ورژن جدید نرم افزار Telegram شما می توانید برای گروه خود چند ادمین یا مدیر گروه انتخاب کنید.
۲٫ افزایش حدنصاب گروه ها از ۲۰۰ به ۱۰۰۰ عضو
در ورژن های قبلی، ظرفیت گروه ها ۲۰۰ عضو یا member بود که از این ورژن تا ۱۰۰۰ نفر می توانند عضو گروه شوند.
۳٫ اضافه شدن دکمه فوروارد در کانال ها در کنار هر پست

برای راحتی فوروارد کردن مطالب ( این کار بیشتر برای این انجام شده تا حق کپی رعایت بشه و یوزر ها بیشتر تمایل پیدا کنن به فوروارد کردن مطالب تا کپی کردن آن ها)
این هم یکی از امکانات خوب این ورژن است. هم برای مدیران کانال ها که حقوق کپی رایت آن ها رعایت می شود و تبلیغ خوبی است برای کاتال ها و هم برای اعضا که به راحتی می توانند فوروارد کنند در گروه های دیگر.

 

آموزش بروزرسانی Telegram:

به نرم افزار بازار، مایکت یا گوگل پلی مراجعه کنید در بخش بروزرسانی ها تلگرام را پیدا و انتخاب کنید. سپس به راحتی می توانید آپدیت کنید. لازم به ذکر است ممکن است در بعضی گوشی ها خود تلگرام، بصورت اتومات آپدیت شده باشد.

 

لازم به ذکر است اگر تمایل دارید در گروه ها و کانال های علمی، پزشکی، سلامت و تندرستی و … در تلگرام عضو شوید در تلگرام به شماره زیر پیام بدهید و درخواست عضویت کنید. همکاران ما شما را عضو خواهند کرد.

شماره جهت عضویت در گروه ها و کانال های دکتر سلام در تلگرام:  ۰۹۳۸۳۱۶۴۷۴۸

 

myportal

۵ آذر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی