چگونه شماره ها را به گوشی آیفون انتقال بدهیم؟

84

برای بسیار از افراد وقتی که گوشی های مختلف می گیرند مخصوصا گوشی های آیفون مورد برایشان سوال است که چگونه شماره ها را به گوشی آیفون انتقال بدهیم؟البته کار با گوشی آیفون بسیار دشوار است نسبت به گوشی های دیگر ولی ما راه حلی در مورد موضوع بالا را به شما یاد خواهیم داد پس با ما نیز همراه باشید.فکر کنم بزرگترین مشکل کسانی که می خوان از برند های مختلف گوشی به ایفون مهاجرت کنن نبودن روش راحتی برای انتقال شماره تلفن ها باشه.این روشی که امروز تو آسمونی  معرفی می کنیم دیگه محدودیت تعداد نداره و خیلی راحت هستش.

مرحله ۱:

در این مرحله باید کانتکت های خودتون و با پسوند vcf روی کامپیوتر بریزید.

مرحله ۲:

نرم افزار read vCard را از App Store خریداری کنید و نصب کنید.

مرحله ۳:

گوشی iPhone خود را به کامپیوتر وصل کنید و iTunes را باز کنید.

مرحله ۴:

اسم گوشی خود را انتخاب کنید و به سر برگ Apps بروید صفحه را پایین بیاورید حالا میتوانید در قسمت File Sharing اسم نرم افزار Read vCard را مشاهده بکنید (مانند عکس زیر )Resigzed Image روی این قسمت کلیک کنید تا تصویر را در انداره واقعی ببینید.

مرحله ۵:

بر روی اسم نرم افزار کلیک کنید تا گزینه ی Add ظاهر شود. Add را انتخاب کرده به مسیر ذخیره کانتک های خود بروید تمامی کانتک های خود را Select all کنین و Open را بزنید.

مرحله ۶:

از روی iPhone نرم افزار Read vCard را انتخاب کنید که با عکس زیر مواجه میشوید. Read vCards Files را انتخاب کنین.تا صفحه ی مانند عکس زیر باز شودحالا گزینه ی import vCards to Contacts را انتخاب کنید بعد از چند ثانیه با پیامی مانند عکس زیر مواجه می شوید.در این لحضه شما با موفقیت کانتکت های خود را به گوشی iPhone خود انتقال دادید.

منبع: پورتال آسمونی

myportal

۲۵ آذر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی