فال روزانه برای جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

فال روزانه برای جمعه 17 اردیبهشت 1395

فال روزانه برای جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ به همراه فال حافظ اختصاصی

فال روز متولدین فروردین:

برای این که کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید بنابراین بهتر است برای همکاری از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بازگو کنید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود و پس از مدتی احساس آزادی می کنید. آیا زندگی برایتان شیرین تر شده است؟ بله، شما عاشق شده اید! پس زمان خود را با محبوب تان بگذرانید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید و دنبال شریک زندگی خود می گردید، قبل از اقدام به هر کاری خوب تحقیق کنید

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست.

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

فال روز متولدین خرداد:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می کنید و اطرافیان تان هیچ گاه متوجه اشتباهات شان نمی شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید

 

فال روز متولدین تیر:

ابهام و غباری که همه امروز را فراگرفته باعث می شود در کارهای خود دچار تردید بشوید. اما این تردید موجب وحشت شما نشود و به واسطه آن با اطرافیان بدرفتاری نداشته باشید. اگر چیزی باب میل شما پیش نمی رود، این را به خاطر داشته باشید باید صبور باشید. به خود استراحت دهید تا باتری وجودتان دوباره شارژ شود. همیشه فاصله خود با اطرافیان را حفظ کنید و به یاد داشته باشید بیش از حد به کسی نزدیک یا از کسی دور نشوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر:  فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

 

فال روز متولدین مرداد:

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب تر به نظر می رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او***که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بهشت اگر چه نه جای گناهکاران است***بیار باده که مستظهرم به همت او

تعبیر: حق صحبت با پیران را به جا بیاور و به تجربه های آنها بهائی قائل باش. انها تو را به جایی هدایت می کنند که آخرش بهشت برین است. شانس به تو رو کرده آن را از دشت نده. به بخت خویش لگد نزن. نوید خبری را به تو می دهند که سرشار از رحمت است. خودت همتی داشته باش که فر دولت در انتظار تو است.

 

فال روز متولدین شهریور:

شما امروز می خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می خواهید بکنید، به نگرانی های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می کند را برنجانید. فریب این خیال که می توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار

به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار

تعبیر: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.

 

فال روز متولدین مهر:

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام***خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد***که از او خصم به دام آمد و معشوقه به کام

تعبیر: یک دیدر غیر منتظره دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کس ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید

 

فال روز متولدین آبان:

این نصیحت را امروز آویزه گوشتان کنید: قبل از حرف زدن فکر کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد. شرایط کیهانی فعلی روی همه تأثیر گذاشته است و یک شوخی به نظر خودتا خنده دار ممکن است کاملا اشتباه برداشت شود، یا با یک اظهارنظر نابجا درگیر یک بحث ناخواسته خواهید شد. سعی کنید تا جای ممکن با افراد آرام سر و کار داشته باشید و اگر هم اشتباهی از شما سر زد عذرخواهی کرده و بحث را ببندید و موضوع را الکی کش ندهید. امروز ذهنتان حسابی درگیر کار خواهد بود و ممکن است آنقدر سرتان شلوغ باشد که نتوانید آنگونه که عشقتان انتظار دارد به او رسیدگی کنید. با او حرف زده و بگویید که خیلی زود کارتان را تمام کرده و به کنار او خواهید شتافت. حتی قول بدهید که فردا شب با او بیرون خواهید رفت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالل

 

فال روز متولدین آذر:

دیگر وقت آن رسیده است که از عمل کردن به آنچه که فکر می کنید دیگران از شما انتظار دارند دست بردارید. وقت آن رسیده است که خودتان، احساساتتان، خواسته هایتان و دیدگاهتان را بیان کنید. باید جایگاه محکمی برای خودتان مشخص کنید و به خودتان و دیگران نشان دهید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. فکر کردن به این که الان از شما انتظار می رود چه رفتاری نشان دهید در نهایت شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. اگر مجرد و عاشق کارتان هستید شاید بهترین گزینه برای شما این است که دل شخصی که در محل کارتان توجهتان را جلب کرده است را به دست بیاورید. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظار دارید را نمی بینید شاید باید جدیتر راجع به رابطه تان فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

فال روز متولدین دی:

شما باید چشمان تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می بینید. شما دارای انرژی های مثبت زیادی هستید انرژی هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می باشد و ناآرامی و بی قراری تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

 

فال روز متولدین اسفند:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.اصلاً مهم نیست که نسبت به پیشرفت هایی که به دست آورده اید چه حس بزرگی دارید، زیرا هنوز هم به سادگی نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. بد قضیه این جاست که فعلاً هیچ گونه انرژی مثبتی هم در اطراف تان وجود ندارد. شاید اگر مشکلات تان را بیرون بریزید همه چیز کمی بهتر شود. اگر دست از وانمود کردن بردارید، دیگران دست یاری به سوی تان دراز خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

myportal

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی