تازه ترین اخبار از عمل جراحی آرش ای.پی

تازه ترین اخبار از عمل جراحی آرش ای.پی

“آرش” زوج هنری مسيح، از خواننده های پرطرفدار كشور و ركورددار دانلود موسيقی، تحت عمل جراحی کانال نخاعی قرار گرفت

عکس بالا خبر از وضعیت نامساعد جسمانی آرش ای پی زوج هنری مسیح میدهد. آرش ای پی خواننده خوش صدا و خوش قیافه ی سبک R&B است که طبق آخرین اخبار از صفحه شخصی خودش و برادرش مسیح میتوان فهمید که وضعیت جسمانی خوبی ندارد و تحت درمان میباشد.

دیروز بود که کانال تلگرامی آرش عکسی منتشر کرد و از طرفدارهای آرش درخواست دعا برای شفای هرچه زودتر او داشت. برای همین تمام اصحاب رسانه نگرانی ای نسبت به حال آرش ای پی پیدا کردند تا اینکه پست دیگری منتشر شد و خبر از اتاق عمل رفتن این جوان خوش صدای کشورمان داد. گویا این عمل جراحی متمرکز بر نخاع است و از قرار معلوم عمل جراحی فوق العاده سنگینی بوده است.

تازه ترین اخبار از عمل جراحی آرش ای.پی

آرش ای پی قبل از ورود به اتاق عمل

امروز ۱۳۹۵/۲/۲۴ حوالی ساعت شش بعد از ظهر مسیح زوج هنری آرش ای پی خبر از بهبود وضعیت جسمانی آرش بعد از عمل جراحی داده است که این مسئله موجب خوشحالی ما تمام طرفدارهای دوآتشه او بوده است. عکس زیر شرح کاملی از وقایع بعد از عمل جراحی آرش ای پی میباشد.

تازه ترین اخبار از عمل جراحی آرش ای.پی

عکس بالا آخرین پست مسیح در صفحه اینستاگرامش است که زیر آن خبر خوب بهبودی را داده است. در ضمن از اصحاب رسانه و مردم دزخواست جدی داشته که شابع پراکنی نکنند. و ما هم از این خواسته کوتاهی نکردیم و در کمال صحت بدون کاستن از چیزی این اخبار را به سمع و نظر شما مخاطب گرامی رسانیدم.

مطمئن باشید اخبار جدید را بلافاصله در هیمن صفحه خواهیم گذاشت.

myportal

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی