فال روزانه برای سه شنبه ۴خرداد ۱۳۹۵ + فال حافظ

فال روزانه برای سه شنبه 4خرداد 1395

فال روزانه و فال حافظ روزانه برای چهارمین روز از سومین ماه ۱۳۹۵

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، اما خوش بین بودن بی حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.برای این که بتوانید روابط تان را با دیگران مدیریت کنید باید بیشتر از قبل دقت و ملاحظه به خرج دهید. اما هر لحظه منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید، شاید این اتفاق همه چیز را زیر و رو کند. بهتر است تصمیمات بزرگ را به روز دیگری موکول کنید، زیرا امروز نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این مدت سعی کنید نسبت به خواسته های دیگران توجه نشان دهید. همین طور که در مسیرتان پیش می روید اجازه دهید که افکارتان هدایت مسیر را به دست بگیرند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر: معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس.

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکانتان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیکتان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده اند که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوستتان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شمارا کلافه خواهد کرد، اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست. به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند. امروز پوشیدن لباس قرمز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 

فال روز متولدین خرداد:

لازم است امروز بیشتر روی رفتار خود کنترل داشته باشید. کمی عقب تر بایستید تا با کسی درگیر شنوید. اگر دوست دارید حرف بزنید، در مورد خود و خواسته هایتان حرف بزنید. البته روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، تاکید و وسواس داشته باشید. بهترین زمان برای برنامه ریزی زمانی برای ملاقات با انسان های جدید، امروز است. البته در همه برخوردهای خود، منطق داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند

 

فال روز متولدین تیر:

شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود***سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است***بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تعبیر:  فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

 

فال روز متولدین مرداد:

نقش وکیل مدافع همه را بازی کردن می تواند آغازگر یک بحث سالم باشد، اما امروز این کار به شما اصلا توصیه نمی شود. اگر دلتان می خواهد برای تنوع کمی بحث و گفتگو داشته باشید یادتان باشد که همه امروز کمی داخلاق هستند، مواظب باشید حرف اشتباهی نزده و مورد خشم کسی قرار نگیرید. اگر موضوعی ضروری برای بحث وجود ندارد بهتر است امروز از بحث های داغ دوری کنید. چنانچه خیلی هیجان لازم دارید یک فیلم اکشن ببینید. از امروز تا مرداد ماه اوضاع مالیتان روبراه خواهد بود، بد نیست کمی خرج خودتان و عشقتان بکنید. این هفته رسیدگی به خودتان و عزیزانتان را باید در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید که زمانی که سخاوتمند باشید عشق به سوی شما آغوش خواهد گشود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند

 

فال روز متولدین شهریور:

عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می کنید عاقلانه ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 

فال روز متولدین مهر:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

 

فال روز متولدین آبان:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

 

فال روز متولدین آذر:

امروز یادتان می آید که چقدر خلاقیت و اشتیاق برای انجام یک سری کارها دارید. پس آنها را خفه نکنید. بگذارید تراوشات روحی شما بیرون بریزند. مهم نیست اطرافیان چه برداشتی دارند. خودتان باشید. برای تحریک بیشتر اشتیاق های خود می توانید به مکان های فرهنگی یا هنری بروید. یا حتی برای خود گل بخرید. خود و خواسته های خود را فراموش نکنید و بدانید که زندگی جریان دارد و شما هم باید از اکسیژن سالم این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو

تعبیر: کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید

 

فال روز متولدین دی:

خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند***ببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند

قاصد منزل سلمی که سلامت بادش***چه شود گر به سلامی دل ما شاد کند

تعبیر: قاصدی خوش خبر به سمت شما می آید که به همراه خود رسیدن به مراد و لطف یار را مژده می دهد. مدت درازی صبر کردید و از خدا طلب حاجت نموده اید. گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را با کمال و جمال حفظ کنید.

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما، از چنان شرایطی در هر موقعیت، کاملاً لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید. تقریباً بدون آن که خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست

 

فال روز متولدین اسفند:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

myportal

۴ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی