عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti)

عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti)

دیوارنگاری یا همان گرافیتی (Graffiti) یک نوع هنر خیابانیست که به دو دسته ی مردمی و حکومتی تقسیم میشود. دسته ی مردمی این نوع هنر را صرفا جهت پیام رسانی های هنری و گاها سیاسی انجام میدهند ولی دسته ی حکومتی بیشتر از دیوارنگاری به جنبه های تبلیغاتی و … استفاده میکند. دیوار نگاری ریشه تاریخی دارد که در چین ایران روم رواج داشته است. امروز میخواهیم هنرمند گرافیتی چینی ایرا به شما معرفی کنیم که با دیدن کارهای او حیرت زده خواهید شد.

Hua Tunan هنرمند چینی از ایالت گوآنگدونگ با آثار هنری انرژی بخش خود ادای احترام به گذشته و حال می کند. در میان نقاشی های دیواری غول پیکر او اژدهای اساطیری چینی، ببرهای قدرتمند، شیرها و کرگدن ها را خواهید یافت که هر کدام از آن ها با امواج رنگ ها احاطه شده اند. او ابتدا طرح هایش را در دفترچه های کوچک و سپس در ابعاد بزرگ تر به تصویر می کشد. بیشتر آثار هنری او در استودیو خصوصی اش به نمایش گذاشته می شوند و برخی آثار عظیم الجثه در خیابان های شهرش به چشم می خورند.

عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti) عکس های دیدنی از نقاشی های خیابانی(Graffiti)

myportal

۱۹ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی