تابستان خود را در بهشت بالی سپری کنید

تابستان خود را در بهشت بالی سپری کنید

تابستان نزدیک است و برای اینکه بتوانید برنامه های خود را با خوشی و یک سفر به یادماندنی در دامن سبز طبیعت بگذرانید به شما کشور بالی را پیشنهاد میکنم. حالا در آخر این مطلب که تمام جاذبه های گردشگری این کشور فوق العاده را خوانید خودتان علت  این پیشنهاد متوجه خواهید شد. کشور سر سبز بالی یک مکان دنج و پر انرژی به همراه آواز پرنده های گوناگون میباشد و این امکانات برای طبیعت دوستان یعنی بهشت.

بالی جزیره کوچکی با مساحت ۵۶۲۰ کیلومتر از توابع اندونزی  با سه میلیون جمعیت و آب و هوای استوایی با زمینهای حاصلخیز و پلکانی برای کاشت برنج شهرت جهانی دارد و به همین دلیل غذای اصلی مردم اندونزی را برنج تشکیل میدهد.
جزیره کوچک بالی دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند می دهد. از تهران تا بالی با محاسبه توقف بین پروازی در شهر های دوحه و کوالالامپور و یا سنگاپور حدود ۱۵ ساعت است.
در جزیره بالی هنرهای گوناگون همچون رقص ، تندیس گری ، نگارگری ، چرم گری ، فلز کاری و بویژه موسیقی سبک گامِلان در این جزیره در سطح بالایی قرار دارد.
در منوی اکثر رستوران های بالی غذاهای دریایی متنوع وجود دارد که با سالاد های مختلف میوه های گرمسیری سرو میشوند

جاذبه های گردشگری بالی
موزه بالی
این موزه از بهترین ها در اندونزی است که مجموعه ای با شکوه از حکاکی های مزین ، عروسک های خیمه شب بازی ، ماسک های نقاشی شده ، ظروف سفالی و منسوجاتی برای برخی هنرمندان اهل بالی که مشهور هستند قرار گرفته اند.
موزه معبد Puri Pemecutan:
این موزه با قدمت صد ساله حاوی یکی از مجموعه های ارزشمند خنجرهای بومی باستانی و دیگر صلاح ها، ابزارهای موسیقی و تندیس های هندو است.
مرکز هنرTaman Werdi Budaya:
مجموعه ای از ساختمانهای چوبی به سبک سنتی شامل آثار هنذی اهل بالی در عصر معاصر ، ماسک های چوبی ، حکاکی ها و نقاشی ها می باشد.
معبد مادر
این منطقه در منقه باساکی قرار گرفته و بزرگترین معبد هندو در بالی است.
معبد اولاواتو:
در منطقه ای بسیار زیبا در جنوبی ترین نقطه بالی و بر فراز صخره مرجانی سیاه رنگی بر فراز امواج خروشان اقیانوس هند قرار گرفته است.
اوبد:
منطقه ای که شامل روستاها و محلات مسکونی متعددی است که بسیاری از زیبایی های جزیره بالی را در خود جای داده است.مانند جنگل میمون ، دریاچه براتان ، معبد آبی اولون دانو ، غار فیل ها ، معبد باستانی متعدد ، باغ وحش بسیار زیبای بالی ، پارک فیل ها و تعدادی موزه و خانه هنر
کلبه بهشت پنهان:
تفریحگاهی در شهرستانی در شرق بالی اندونزی که می توانید به تماشای کوه بزرگ آتشفشان بالی بنشینید.به ملاقات اقیانوس آبی بروید ، به تماشای ساحل مرجانی و آبشارهای این تفریحگاه بنشینید و از دیدن باغ پر از گل درختان خرما و شنا در استخر لذت ببرید.
این مجموعه شامل رستوران های کنار ساحل ، استخر و هتل ، غواصی با استفاده از لوله و ماسک، دوچرخه سواری، لذت بردن در کنار چشمه های طبیعی.

تابستان خود را در بهشت بالی سپری کنید

بالی سرزمین چشمه های طبیعی

تابستان خود را در بهشت بالی سپری کنید

جاذبه های کشور بالی

تابستان خود را در بهشت بالی سپری کنید

غذاهای محلی بالی

myportal

۲۲ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی