عکس رنگ جدید طراحی شده برای ۷ iPhone

عکس رنگ جدید طراحی شده برای "7 iPhone"

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید شرکت اپل طراحی جدید برای آیفون ۷ در نظر دارد که این طراحی خبر از اضافه شدن رنگ آبی تیره به زمره رنگ های آیفون میدهد. ولی این شایعه هم وجود دارد که ممکن است رنگ خاکستری از دسته رنگ های آیفون حذف شود. اگر خوب دقت کنید عکس منتشر شده از شرکت اپل طوری گرفته شده است که انگار آبفون۷ آبی در برابر آیفون ۶ خاکستری قرار گرفته است در ادامه این خبر را با جزئیات بیشتر دنبال میکنیم:

یکی از گزینه‌های تقریبا عجیبی که اپل در هنگام انتخاب آیفون به مشتریان خون ارائه می‌کند، در بخش امکان انتخاب رنگ است، زیرا به دلایلی، اپل دو گزینه در اختیار خریداران قرار داده که یکی نقره‌ای و دیگری خاکستری بوده است و این دو رنگ اساسا تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند. این دو رنگ را می‌توان سایه‌هایی از جنس رنگ خاکستری دانست که یکی از آن‌ها کمی تیره است. اما این موضوع ظاهرا قرار است تغییر کند.

بر اساس گزارشی که از جانب تیمی بنام Mac Treasure (این نام بر اساس ترجمه گوگل از زبان kanji بیان شده) اعلام شده، یک منبع قابل اعتماد در چین بیان داشته که احتمال زیادی وجود دارد که اپل رنگ خاکستری را در آیفون‌های بعدی خود بکار نگیرد. بر اساس این شایعه، کوپرتینویی‌ها ظاهرا قصد دارند رنگ جدید آبی تیره را به جای رنگ حذف شده در آیفون‌های امسال مورد استفاده قرار دهد. سایر رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آیفون ۷ نیز طلایی، رزگلد و نقره‌ای هستند.

همانطور که اشاره شد، این شایعه منطقی به نظر می‌رسد چراکه رنگ نقره‌ای و خاکستری بسیار به یکدیگر شباهت دارند. آبی تیره نیز به نظر یک گزینه خوب است و البته رنگ مشکی مات نیز می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب برای بسیاری از افراد باشد. هرچند، با توجه به اینکه اپل از زمان معرفی آيفون ۴ اس که در رنگ مشکی براق نیز تولید شده بود، آیفون‌های بعدی خود را با رنگ مشکی مات تولید نکرده است، به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا آبی تیره رنگ بهتری نسبت به خاکستری است؟ شما چه رنگ‌های دیگری را برای آیفون می‌پسندید؟

عکس رنگ جدید طراحی شده برای "7 iPhone"

myportal

۲۵ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی