آدرس و دسترسی به مرکز تبادل کتاب در تهران

آدرس و دسترسی به مرکز تبادل کتاب در تهران

یک مکانی در تهران هست که شما به آنجا مراجعه میکنید و کتاب هایی که خوانید و دلتان نماخواهد دوباره بخوانید یا در کل کتابی دارید که دیگه به درد شما نمیخورد و دوست دارید آن کتاب را از کتابخانه شخصی خودتان بیرون کنید خیلی راحت خیلی ساده به این مرکز مراجعه میکنید کتاب را به آن ها تحویل میدهید و هر کتابی که ذلتان میخواهد بر میدارید البته با احتساب تفاوت ارزش و قیمت. در ادامه آدرس مرکز تبادل متاب تهران را به شما خواهیم داد.

آدرس: مرکز تبادل کتاب تهران، چهار راه ولیعصر، ابتدای خیابان مظفر شمالی است.

دسترسی

برای رسیدن به این محل می‌توانید از مترو استفاده کنید. کافی است در خط ۴ مترو و ایستگاه تئاتر شهر (ایستگاه چهارراه ولیعصر سابق) از قطار پیاده شده و پس از خروج از خروجی ولیعصر شمال – انقلاب غرب در زیرگذر چهارراه ولیعصر، در خیابان انقلاب به سمت غرب حرکت کنید. خیابان مظفر شمالی اولین خیابان دست راست شما است و مرکز تبادل کتاب در ابتدای آن قرار دارد. خطوط اتوبوس‌رانی مثل خط راه‌آهن – تجریش و آزادی – تهرانپارس از جمله خطوطی هستند که اتوبوس‌های آنها از چهارراه ولیعصر عبور می‌کنند.

آدرس و دسترسی به مرکز تبادل کتاب در تهران

برای آشنایی بیشتر با این مرکز می‌توانید به مقاله اختصاصی کجارو از مرکز تبادل کتاب مراجعه کنید تا با روند تبادل و فروش کتاب‌ها بیشتر آشنا شوید.

این مرکز دارای گلخانه‌ای زیبا است که به فروش گل و گیاه می‌پردازد و همچنین دارای مرکز فروش صنایع‌دستی و لوازم‌ التحریر نیز هست. رویدادهایی همچون معرفی کتاب با حضور نویسندگان آن‌ها هم در این مرکز تحت مدیریت جوان این مجموعه صورت می‌گیرد که کاری بسیار ارزنده است.

myportal

۲۸ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی