تازه ترین پست مهدی طارمی در صفحه شخصی اش

تازه ترین پست مهدی طارمی در صفحه شخصی اش

مهدی طارمی تازه ترین پست خود را برای هوادارانش با برد تیمش مقابل قطر قرار داد. او با این پستش اعتراض خود را به هوادارنماها بیان کرد. در این عکس نظرات طرفداران وی را می خوانید. او در این پست از قدرشناسی سخن گفته است و به  هواداران پرسپولیسی انتظارات خود را ابراز کرده است.

مهدی طارمی با انتشار پستی کنایه آمیز به هوادارنماهای پرسپولیسی صفحه اینستاگرام خودرابه روز رسانی کرد.

شب گذشته تیم پرسپولیس توانست در بازی برگشت مقابل تیم لخویا قطر با نتیجه ۱ بر ۰ به برتری برسد و دل هوادران خود را شاد کند. با این برد، تیم سرخپوشان توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۱۷ را کسب کند.

در پی این پیروزی عده ای از هوادار نماهای پرسپولیس با هجمه به صفحه بازیکنان این تیم در اینستاگرام، آنها را مورد انتقاد قرار دادند. در همین راستا مهدی طارمی مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از آنها خواست که تنها در روزهای برد و خوشی هوادار این تیم نباشند و همیشه و در همه احوال این تیم و بازیکنانش را همراهی کنند.   طارمی نوشت: “قدرشناس یکدیگر باشیم نه اینکه من بگم عاشق هوادارا و باشگاه پرسپولیسم و بعضی از هوادارنما‌ها فقط تو روزهای خوشی با من باشند. این برد هم تبریک به همه قدرشناسان و قدر نشناسان محترم که از ته دل دوستون دارم. نمک نشناس_نباشی. فراموشکارنباشیم. نون به نرخ روز خور نباشیم .”      در ادامه تعدادی از نظرات کاربران در این پست را مشاهده می کنید.

وکیل ملت

myportal

۱۴ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی