بازی جدید آرنولد شوارتزنگر در سال ۲۰۱۷

بازی جدید آرنولد شوارتزنگر در سال 2017

 آرنولد شوارتزنگر بازیگر محبوب و پرطرفداری است که فیلم های اکشن زیادی بازی کرده است به تازگی در یک اثر هنری به کارگردانی الیوت لستر بازی کرده است این نقش بسیار متفاوت و جالبی در این فیلم به نمایش درآورده است. در ادامه شرح ماجرای این فیلم را خواهید خواند.

 عواقب‏ فیلمی درام و دلهره آور به کارگردانی “الیوت لستر” اکران بین‌المللی خود را از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی، عواقب‏ فیلمی درام و دلهره آور به کارگردانی “الیوت لستر” اکران بین‌المللی خود را از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد. این فیلم با بازی “آرنولد شوارتزنگر” و فیلمنامه‌ای از خاویر گالن، دومین نقش آفرینی درام آرنولد محسوب می‌شود.
آرنولد شوارتزنگر در نقش رومان ملنیک، اسکات مک نایری در نقش جیکوب بونانوس، مگی گریس در نقش کریستینا، مارتین داناوان در نقش رابرت، هانا ور در نقش تسا، ماریانا کلاونو در نقش ایو ساندرس و کوین زیگرز در نقش جان گالیک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
داستان فیلم مربوط به ماجرای واقعی سقوط هواپیمایی در ژوئیه ۲۰۰۲ و اتفاقاتی است که طی ۴۷۸ روز بعد از آن رخ داد. فیلم داستان مردی به نام رومان ملنیک را به تصویر می‌کشد که همسر و فرزندش در سانحه هوایی کشته شده‌اند. مقصر این امر اشتباه مسئول برج مراقبت جیکوب بونانوس بوده است. پلیس این شخص را تحت مراقبت قرار می‌دهد ولی رومان به این سادگی دست بردار نیست و در پی انتقام است.
خبرگزاری میزان

myportal

۱۵ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی