عکس دسته جمعی خواهران منصوریان در کنار خانم کلباسی

عکس دسته جمعی خواهران منصوریان در کنار خانم کلباسی

خواهران منصوریان داستان متاثرکننده ای داشتند که می توانند الگویی برای جوانان امروزی باشند . خواهران منصوریان در تصویری دسته جمعی در کنار نرگس کلباسی دیده شدند. آن ها این تصویر را در صفحه شخصی خود قرار دادند. در این تصویر سهیلا، الهه و شهربانو منصوریان را مشاهده می کنید.

خواهران منصوریان با حضور در برنامه ماه عسل, یکی از خاص ترین قسمت های این برنامه را رقم زدند. عکسی از پشت صحنه برنامه ماه عسل منتشر شده است که خواهران منصوریان را به همراه برادرشان در کنار نرگس کلباسی نشان می دهد.

خواهران منصوریان، قهرمانانی هستند که از صفر به سکوهای قهرمانی جهان رسیده‌اند. خواهران منصوریان رزمی کار می‌کنند و شاید مبارزه در میان رینگ بهترین فرصت برای جنگیدن بدون واسطه با زندگی باشد. آنان از زمانی که زندگی را درک کرده‌اند، مشغول جنگیدن بوده‌اند و اکنون نیز هستند. روزگاری در زندگی جنگیده‌اند و البته پیروز شده‌اند و اکنون نیز در میدان مبارزه، مردانه می‌جنگند و باز هم پیروز می‌شوند. سهیلا، مرضیه، الهه و شهربانو، دیشب و پریشب مهمان برنامه‌ی «ماه عسل» بودند تا ماجرای زندگیشان را برای ایرانیان روایت کنند. البته از میان آنان فقط سهیلا، الهه و شهربانو رزمی‌کار می‌کنند

بهداشت نیوز

myportal

۱۸ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی