اگر میخواهید ظاهرتان خاص‌ تر از سایرین باشد بخوانید

 

برای خوش پوش شدن می توانید به نحوه لباس پوشیدن بازیگران و هنرپیشگان و سلبریتی های معروف دقت کنید. بهتر است به راهنمایی های موجود در این متن دقت کنید . در این بخش به ویژگی های بلوز ، عینک ، تی شرت و کفش افراد خوش استایل اشاره می کنیم و روش انتخاب آن ها را به شما آموزش میدهیم با ما همراه باشید.

با میلیونرها تابستانی شوید

دوست داريد وقتي لباس مي‌پوشيد، در عين شيك‌بودن تك باشيد و هیچ‌کس تیپی مثل لباس شما نداشته باشد؟ شايد بد نباشد به ظاهر Tom-Cruise و Jake Gyllenhaal نگاهي بيندازيد.

به‌طورقطع سلیقه شخصی افراد معروف برای طرفداران آن‌ها جذاب است. اگر می‌خواهید در این جذابیت شریک شوید، صفحات این شماره را که مربوط به سلبریتی‌های خوش‌استایل و خوش‌پوش است، دنبال کنید. شاید با چهره محبوب‌تان هم‌سلیقه باشید.

تام کروز

این هم پیشنهاد ما برای آقایانی که عادت به بلوزهای مردانه دارند. اگر شما هم دنبال بلوزی هستید که Tom- Cruise می‌پوشد، در انتخاب این مدل بلوز مردانه شک نکنید!

بلوز راه‌راه

بلوزی به رنگ سرمه‌ای انتخاب مردانی است که کم‌تر در انتخاب رنگ ریسک می‌کنند. کسی که تیره‌ترین رنگ را انتخاب می‌کند، قطعا سراغ شلوارهای جین‌ تیره می‌رود که انتخاب درستی هم هست.

مدل بلوز مجلسی

بلوز راه‌راه جزو لباس‌هایی است كه هيچ‌گاه از پوشيدن آن خسته نمي‌شويم و زيبايي‌هاي خاص خودش را دارد.

برای این‌که سرتاپا راه‌راه نشوید، چه‌بهتر که برای چنین بلوزی به سراغ شلواری ساده بروید.

اگر اضافه‌وزن دارید، به شما این بلوزهای راه‌راه را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا این خط‌های عمودی شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

عینک

آقایان خوش‌سليقه كه حواس‌شان به همه‌چیز هست، حتما یک عینک جدید و ظریف در کنار ست‌شان دارند.

بد نيست شما هم براي خاص‌کردن تيپ تابستانی خود از اين مدل عینک‌ها استفاده کنيد.

مي‌خواهيد در عرض چند دقيقه ظاهري زيبا و جذاب پيدا كنيد؟ ما این عینک ساده ولی شیک را به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

 

جک

همه آقایان خوب می‌دانند که بهترین انتخاب برای استفاده روزمره در روزهای گرم تی‌شرت است. اگر به‌دنبال سادگی هستید، نگاهی به تی‌شرت Jake Gyllenhaal بیندازید. مطمئنا از سادگی آن خوش‌تان می‌آید.

کفش

اگر کمدتان به لباس‌های تیره محدود است و می‌خواهید این حصار را بشکنید، به پیشنهاد ما با این کفش خوش‌رنگ شروع کنید.

شك نكنيد كه با پوشیدن اين کفش تین‌ایجربودن شما چندین‌برابر شده است، در آينه خودتان را از بالا به پايين نگاه كنيد، غير از خوش‌سليقگي چه چيزي مي‌توانيد در ظاهرتان پيدا كنيد؟

این کفش اسپرت برای شما که انرژی از سروکول‌تان بالا می‌رود، انتخاب مناسبی است. پس در انتخاب این کفش برای یک گردش دوستانه شک نکنید.

تی‌شرت

اگر تی‌شرتی با جنس بادوام می‌خواهید که تا سال‌های‌سال همراه شما باشد، این تی‌شرت را در صدر گزینه‌های خریدتان قرار دهید. به‌ویژه این‌که رنگش هم خاص باشد.

با این که رنگ تی‌شرت تیره است، اما با انتخاب یک ست جین، جلوه تی‌شرت‌تان را دوچندان کنید.

قصد پیاده‌روی با دوستان‌تان را دارید یا می‌خواهید با آن‌ها به رستوران بروید؟ این تی‌شرت‌های ظریف و اسپرت گزینه‌ای مناسب است.

شاید در نگاه اول سادگی تی‌شرت توی ذوق‌تان بخورد و شما را آن‌طور که باید شیک نشان ندهد، اما وقتی می‌پوشید، می‌بینید همان چیزی است که یک آقای خوش‌پوش برای کمد خود به آن نیاز دارد.

myportal

۲۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی