گفتگو با مدیر رستوران اکبر جوجه

گفتگو با مدیر رستوران اکبر جوجه

اکبرجوجه رستورانی آشنا و پرطرفدار است که شعبه های مختلفی در تهران دارد. جوجه های تازه و خوشمزه این رستوران طرفداران زیادی به خود اختصاص داده اند .به تازگی با مدیر این رستوران در مورد نحوه طبخ و فوت و فن آشپزی و جلب رضایت مشتری صحبت هایی داشته ایم که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد .

اکبرجوجه پیشنهادی که نمی توانید رد کنید

اکبرجوجه به تهران آمد

رفتن به رستوران یکی از بزرگ‌ترین تفریحات به‌خصوص برای ما مردم ایران است. اما این نکته را فراموش نکنید که انتخاب یک رستوران خوب کار بسیار مشکلی است. نوع غذا، طبخ آن، بهداشت و سرویس‌دهی هر رستوراني دارای اهمیت بسزایی است و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند وقت خود را در رستورانی بگذرانند که غذای محبوب‌شان را با بالاترین کیفيت و معقول‌ترین قیمت میل کنند، به علاوه این روزها در هر خیابان که پا می‌گذارید شاید بیش از ۳ رستوران در آن خیابان ببینید. این تنوع رستوران‌ها افراد را بیشتر سردرگم می‌کند، ولی ما برای شما یک سوپرایز داریم. یک روز با آشنایان یا خانواده خود سری به رستوران اکبرجوجه بزنید و از جوجه های تازه و خوشمزه آن بهره‌مند شوید.

 

تازگی و سلامت در اکبرجوجه حرف اول را می‌زند

رستوران اکبرجوجه در محیطی بسیار گرم و صمیمی با چیدمان بی‌نظیر می‌تواند میزبان حضور گرم شما باشد. آقای محمدی، مدیر رستوران اکبرجوجه، می‌گوید: تمامی خرید‌های این رستوران روز‌به‌روز انجام می‌شود و هیچ مواد اولیه به‌صورت عمده خریداری نمی‌شود، چون با این سیاست غذا، طعم و عطر اصلی خود را خواهند داشت و مواد با بهترین و بالاترین کیفیت از مواد غذایی به رستوران اکبرجوجه راه پیدا کنند. در اکبرجوجه به غیر از نوشیدنی ها، اکثر مواد غذایی که در رستوران مصرف می شود به صورت ارگانیک و بدون مواد افزودنی می باشد. پس می توانید از کیفیت غذا و تازگی آن اطمینان داشته باشید.

اشتغال زایی جوانان

هدف طاهر محمدی از باز کردن این رستوران علاوه بر رضایتمندی مشتری و آوردن برند اکبر جوجه در تهران، کار با جوانان و اشتغال زایی برای آنها است. شاید کار با جوانان در وهله اول سخت باشد، چون در ابتدای راه بی تجربه هستند ولی به مرور و با آموزش های اصولی می توانند توانمند باشند.

آقای محمدی در این رستوران چند جوان مشغول به کار هستند؟

  • با استخدام تقریبا ۳۸ نفر و توکل به خدا توانستم فضایی را ایجاد کنم تا جوانان بتوانند از این طریق امرارمعاش و توانایی هایشان را در آن شکوفا کنند.

آقای محمدی باتصمیم گرفت فضایی را ایجاد کند تا بتواند با استخدام جوانان ایجاد کار آفرینی کند و سرلوحه ای شود برای افراد تا بتوانند توانایی هایشان را در آن شکوفا کنند.

یک مدیر موفق و دلسوز تمام عیار

طاهر محمدی با سابقه ۲۷ ساله در کار طلافروشی توانست پله های ترقی را در زمینه کار رستوران داری هم طی کند و در افتتاح رستوران اکبر جوجه در تهران سرمایه گذاری کند. او با این کار نشان داد که می تواند در کارهای رستوران داری هم به نحواحسن مدیر موفقی باشد. با وارد شدن در این حرفه تصمیم گرفت جایی داشته باشد تا بتواند برای جوانان هم اشتغال زایی کند. این کار برای طاهر محمدی خیلی رضایت بخش و خوشحال کننده بود چون با این کار توانسته است یک فضای خوب فراهم کند تا جوانان با آرامش در آن کار کنند و یک بخشی از بار اقتصادی خانواده را تامین کنند.

اکبرجوجه؛ یک رستوران موفق

رستوران اکبرجوجه یک سال است شروع به کار کرده و مطمئنا توانسته در این مدت زمان کوتاه توجه بسياري از مشتریان سخت پسند را به خود جلب كند و در ميان آنها اعتبار و جايگاه مناسبي براي خودش دست و پا كند كه اين جايگاه را بايد زاييده نگاه ويژه مديريت رستوران اکبرجوجه دانست. طاهر محمدی این مجموعه را در فضایی ۵۵۰ متری در خیابان انقلاب فعال کرده که با همه سختی هایی که این کار دارد، توانست با توکل به خدا و نیت خیرش در این کار موفق شود.

آقای محمدی در این کار چه آرزویی دارید؟

  • آرزوی من این است که بتوانم روزی برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال زایی کنم.
  • مدال در المپیک ۲۰۲۰

جالب است بدانید یکی از آرزوهای آقای محمدی این است که با توکل به خدا، همت جوانان و حمایت دولت، ورزشکاران بتوانند در سال ۲۰۲۰ المپیک توکیو با ۲۰ مدال از المپیک بیرون بیایند و دوست دارند این شعار را در رستورانشان تابلو کنند تا همه آن را ببینند.

تجربه آشپزی توانمند در انتظار شماست

سرآشپز رستوران اکبرجوجه از آشپزان حرفه اي و مسلط به كار است که در اکبرجوجه شعبه گلوگاه سال های زیادی مشغول به کار بوده است. رستوران اکبرجوجه گروهي از آشپزان خبره را دور هم گردآورده تا دانش و تجربه همه آنها مكمل كار يكديگر باشد. در حقيقت در آشپزخانه رستوارن اکبرجوجه آشپزهای توانمند مشغول به كار هستند كه اين گروه در كنار سرآشپز رستوران تيمي قوي را تشكيل داده اند تيمي كه از هر نظر تاييد شده است.

هدف شما از آمدن به تهران چیست و آیا شما یکی از شعبه های اصلی اکبرجوجه هستید یا فقط صرفا تابلوی اکبرجوجه را دارید؟

  • بله. ما این شعبه اکبرجوجه را به کمک آقای سعید ستاری داماد آقای کلبادی که خودشان صاحب امتیاز اکبرجوجه گلوگاه هستند افتتاح کردیم و با همکاری ایشان که سابقه چندین ساله در این واحد صنفی دارند، این شعبه اکبرجوجه را اداره می کنیم.

آقای طاهری ما شنیده بودیم که در کشور آمریکا زندگی می کردید. چه اتفاقی افتاد که به کشور ایران برگشتید؟

  • بله. حدود ۲ سال پیش تصمیم گرفتم که در آمریکا یکی از شعب مکدونالد را افتتاح کنم ولی ترجیح دادم در کشور خودم این فعالیت اقتصادی را انجام دهم. بنابراین با خالی بودن برند اکبرجوجه در تهران و با کمک دوست عزیزم آقای سعید ستاری، تصمیم به افتتاح این شعبه کردیم.

در آخر، شما رضایت کامل از کاری که در کشور خودتان می کنید را دارید؟

  • بله ۱۰۰ درصد راضی هستم و احساس خوشنودی می کنم.

 

myportal

۲۴ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی