پیوستن کاوه رضایی به شارلوا بلژيک

پیوستن کاوه رضایی به شارلوا بلژيک

در این بخش عکس جدیدی از کاوه رضایی مهاجم استقلال را میبینید که خبر از قراردادبستن وی با تیم شارلوا بلژيک میدهد. او به تازگی راهي فوتبال اروپا و باشگاه شارلوآ بلژيک شد. او که تا کنون گل های زیادی برای استقلال زده بود .این بازیکن با پیراهن راه راه این تیم تصاویر زیادی منتشر کرده است.

مهاجم استقلال بعد از يک فصل درخشان همراه اين تيم تصميم به جدايي گرفت تا لباس راه راه پوشان شارلوا بلژيک را بر تن کند.
کاوه رضايي دو سال بعد از حضور در ذوب‌آهن فصل اخير را با استقلال تهران سپري کرد که در مدت حضورش در اين تيم با زدن ۷ گل و دادن ۷ پاس گل در ليگ برتر و ۶ گل و يک پاس گل در ليگ قهرمانان عملکرد بسيار خوبي از خود بر جاي گذاشت.
او که به دليل گلزني در دربي برگشت فصل اخير که منجر به پيروزي استقلال هم شد به محبوبيت بالايي نزد هواداران اين تيم رسيد در پايان فصل جزو گزينه‌هايي بود که عليرضا منصوريان براي نگهداشتنش در جمع آبي‌ها تاکيد داشت و حتي عصر روز چهارشنبه نيز باشگاه استقلال اعلام کرد به زودي با کاوه رضايي تمديد قرارداد خواهند کرد.
کمتر از سه ساعت از خبر پيوستن سجاد شهباززاده به استقلال نگذشته بود که کاوه رضايي به يکباره در اينستاگرام خود اعلام کرد براي پيشرفت فوتبالي راهي فوتبال اروپا و شارلوآ بلژيک شده است.
رضايي با وجود درخشش در بازي‌هاي داخلي و آسيايي استقلال هيچوقت در فصل اخير به تيم ملي دعوت نشد ولي حالا به دنبال فضايي جديد در فوتبال اروپا است تا بتواند نظر کارلوس کي‌روش را نيز جلب کند و بتواند يکي از نفرات در جام جهاني روسيه باشد.
کاوه روز چهارشنبه با حضور در باشگاه شارلوآ بلژيک با مهدي بيات، مدير ايراني اين تيم به توافق رسيد و پيراهن راه راه سفيد و مشکي تيم جديدش را بر تن کرد.
در فوتبال اروپا شارلوآ همانند يوونتوس لقب گورخرها را دارد.
بازيکنان ايراني ازجمله مهرداد ميناوند، عليرضا امامي‌فر، محمدرضا مهدوي و داريوش يزداني سابقه حضور در تيم شارلوآ بلژيک را داشته‌اند

ورزش ۳

myportal

۲۵ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی