طلاق ستاره برزیلی بارسلونا

 طلاق ستاره برزیلی بارسلونا

به تازگی خبر طلاق نیمار  از نامزدش رسانه ای شده است. خبر جدایی نیمار از این بازیگر جوان همه را شگفت زده کرد. نامزدی نیمار و برونا یکسال به طول انجامید اما آن ها تعطیلات کریسمس را به تنهایی گذراندند  و تصاویر دونفره ای را که در شبکه های اجتماعی قرار داده بودند  حذف کردند.

در سال ۲۰۱۰ وقتی کریستیانو رونالدو به لالیگا آمد و پیراهن رئال مادرید را بر تن کردبه سرعت نامزد خود ژمارز را که در انگلیس بود فراموش کردو روابط فیمابین خود و این دختر را به هم زد.

اینبار نوبت نیمار ستاره برزیلی بارسلونا بود تا با ماجرایی مشابه به سوژه رسانه های اسپانیایی تبدیل شود.این طور به نظر می رسد که بالاخره فاصله ها کار خودش را کرد و به ارتباط نیمار ستاره برزیلی بارسلونا و برونا مارکزین، نامزد ۱۸ ساله او پایان داد. روز سه شنبه بود که سخنگوی برونا مارکزین در گفتگو با روزنامه برزیلی اوگلوبو، این خبر را تائید کرد.

از چند روز قبل از آن هم رسانه های برزیلی از جدایی نیمار واین بازیگر جوان خبر می دادند.چرا که نیمار و برونا، هرکدام به تنهایی تعطیلات سال نو را سپری کرده بودند و هرکدام از آنها با خانواده ها و دوستانشان سال نوی میلادی را جشن گرفتند.

بعد از انتشار تصاویری از نیمار در جمع دوستان برزیلی اشکه برای دیدار بااو به بارسلونا سفر کرده بودند این شایعه جدی تر شد.

روز سه شنبه برونای جوان تمام عکس هایی که در شبکه های اجتماعی درکنار نیمارداشت را پاک کردو حتی عکسی که برای جشن تولد نیمار روی صفحه اش قرار دادهوبا آن تولد نیمار را تبریک گفته بود پاک کرد.

بعد از آن هم جمله ای از ترانه مشهور گروهی برزیلی را نوشت که می گوید:
« غم و غصه را کنار بگذار؛ سرت را بالا بگیر وایمان داشته باش.»

نیمار و برونا یک سال پیش و در کارناوال ریودوژانیرو با هم آشنا شدندوحالا بعد از یک سال از هم جدا شدند.

myportal

۲۷ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی