این طرح‌ها را ببینید تا معنای خاص‌ بودن را بیشتر درک کنید

 

می خواهیم در این مطلب شما را با محصولات گالری هارمونایز گلد آشنا کنیم. اگر در زمینه انتخاب طلا و جواهرات فردی مشکل پسند هستید پیشنهاد می کنیم به این گالری سری بزنید و محصولات آن را مشاهده کنید.ترکیب طلا با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی می تواند نظر خانم های خوش سلیقه را جلب کند. بد نیست با برخی از نمونه کارهای این گالری در ادامه این بخش آشنا شوید.

­­­­­سنگینی جواهرات، ابهت زنانه شما­­

بی‌راه نگفته‌اند که هنر نزد ایرانیان است و بس! این‌بار می‌خواهیم هنرنمایی هنرمندان ایرانی را در دست‌ساخته‌های‌شان از جنس طلا برای‌ شما به تصویر بکشیم. دست‌ساخته‌هایی که در اوج زیبایی و ظرافت با اصالت ایرانی همراه هستند. برای این همراهی هم دو دلیل داریم؛ اول این که در اوج ظرافت ساخته‌شده‌اند و دلیل دوم بازهم نشانه سلیقه و ذکاوت خانم نسیم پورزمانی در ترکیب طلا با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی است. اگر شما هم به دنياي سنگ و جواهر، آن‌هم از جنس امروزي‌اش علاقه‌منديد، با ما همراه شويد. این گزارش نگاهی است به دست‌ساخته‌های گالری «هارمونایز گلد» با ۱۲سال سابقه کار که مشابه‌شان را در جای دیگری نمی‌بینید.

تعجبی ندارد اگر در مقابل این زیبایی سکوت کرده باشید!

این خاصیت جواهرات است که خانم‌ها را از ابراز احساسات هم قاصر می‌کند. برلیان و سنگ چشم تایگر زمرد که اصل کلمبیاست، در این دستبند و گردنبند می‌درخشد و به همان اندازه به شما خانم‌های خوش‌سلیقه جلا می‌دهد.

بازهم یک ترکیب زیبای دیگر از سنگ یاقوت کبود

اين انگشتر كه ظرافت آن بيش از هرچيز به چشم مي‌آيد، تركيبي است از یاقوت کبود و برلیان. ظرافت اين کار که از دید خیلی از ما محو است، بيشتر باب‌سليقه خانم‌هايي است كه سادگي و شیک‌بودن را مي‌پسندند.

این هم یک پیشنهاد ویژه برای خانم‌های سخت‌پسند

این گالری این‌بار سراغ طراحی یک انگشتر کاملا لوکس و درعین‌حال کلاسیک رفته است. انگشتری با طرح فیوژن که با برلیان دیزاین شده و سمبل سادگی و زیبایی است.

در فصلی که اغلب گالری‌های دنیا با رونمایی محصولی خاص و جنجالی می‌کوشند تا در گوی رقابت پیروزتر باشند و توجهات بیشتری را به خود جلب کنند، گالری‌های ایرانی هم جواهرات جدید خودشان را معرفی کرده‌اند؛ سرویس زنانه که از طلای سفید، برلیان و سنگ زیبای زمرد ساخته‌شده، انتخابی مناسب برای مشکل‌پسندان است.

اگر اهل تجملات هستید، حتما به این ست زیبا و ظریف فکر کنید. قبل از هر چیز لطافت و آرامش این مجموعه است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. با انتخاب این مجموعه، هم اعتمادبه‌نفس دارید، هم زیبایی.

کمتر خانمی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به دنیای طلا و جواهر نداشته باشد!

برای خانم‌هایی که در شرف ازدواج هستند، این حلقه‌های ست که با طلای رزگلد و سفید ساخته‌شده پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. جوان‌پسند است و می‌توانید همیشه آن را در دست خود نگه‌دارید تا در کنار همسرتان روزهای خوبی را سپری کنید.

طرحی است پرجلال و جبروت که چشم اغلب خانم‌ها را می‌گیرد. طراحی این انگشتر به‌گونه‌ا‌ی است که هر کسی می‌تواند طبق سلیقه خود پشت‌حلقه را به آن اضافه کند. اگر دوست داريد با داشتن يك انگشتر كاملا متفاوت و ظریف در جمع دوستان‌تان بدرخشيد، بهتر است نمونه‌اي این‌چنینی را انتخاب کنید.

 

myportal

۳ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی