هک صفحه شخصی دروازه بان تیم میلان

  هک صفحه شخصی دروازه بان تیم میلان

دوناروما دروازه‌بان جوان تیم میلان است که به تازگی با هک صفحه اینستاگرامش در دنیای مجازی مواجه شد. او از این اقدام هکرها به شدت عصبانی شد و تصمیم به  خروج از میلان گرقت. گفته می شود هک صفحه شخصی او توسط هوادارنش صورت گرفته است.

هواداران میلان با رویت صفحه اینستاگرام دروازه‌بان جوان تیم خودشگفت زده شدند. در حالی که لحظه به لحظه بر احتمال انتقال این دروازه‌بان جواناضافه می‌شود، در صفحه اینستاگرام وی از قول او نوشتند: تمدید قرارداد با میان نزدیک است و در این تیم خواهم ماند.

این البته پیغام یک گروه هکری بود که مسلما طرفدار میلان نیز هستند. آنها با این این کار ستارهجوان تیم خود را عصبانی کرده تا جایی که حتی دوستان نزدیک دوناروما از تصمیم جدی ویبرای خروج از میلان خبر داده‌اند.

 

دوناروما که در حال حاضر همراه با تیم ملی زیر ۲۱ سال ایتالیا در لهستان به سر می‌برد، خود را آمادهدیدار نیمه نهایی روز سه شنبه مقابل اسپانیا می‌کند.

ماجرا اینگونه کلید خورد که دوناروما در پیامی از مدیر برنامه‌هایخود رایولا حمایت کرد و نوشت قطعا برای تمدید قرارداد با میان آماده هستم اما یک ساعت بعد از این موضوع، دوناروما در حسابتوییتر خود نوشت: حساب رسمی اینستاگرام من هک شده است. شبکه های اجتماعی خود را می‌بندم.

فارس

myportal

۵ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی