جدایی نیمار از برونا مارکزین

جدایی نیمار از برونا مارکزین

برونا ماركزين به تازگی از نیمار جدا شده است این فوتبالیست مشهور به تازگی این خبر را به صورت علنی به خبرنگاران اعلام کرد. نامزدی آن ها بارها بهم خورده و باز  این دو به یکدیگر بازگشته اند. نیمار دیگر حلقه ای در دست ندارد و به تنهایی در هتل اقامت گزیده است.

نيمار بازيكن جوان و موفق بارسلونا و تيم ملي برزيل روز جمعه اعلام كردكه نامزدي‌‌اش با برونا ماركزين، بازيگر معروف برزيلي پايان يافته است. اين درحالي است كه اين زوج جوان در اوايل سال۲۰۱۷ ميلادي و بعد از قهري طولاني‌مدت، به هم بازگشته بودند و حالا دوباره از هم جدا شده‌اند.

اين سومين باري است كه نيمار و برونا از هم جدا مي‌شوند و طبق اعلام وب‌سايت خبري UOL دليل اين جدايي، پيشنهادازدواج نيمار ۲۵ ساله به برونا و پاسخ منفي اين دختر ۲۱ ساله به پيشنهاد نيمار است.

گويا برونا هنوز آمادگي تعهد ازدواج را در خود نمي‌بيند.

نيمار قبل از ورود به هتل مجللي در شهر سائوپائولو كه در آن يك حراجي خيريه ترتيب داده بود،در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «اين آخرين باري است كه در مورد زندگي شخصي‌ام صحبت مي‌كنم.از اين كار اصلاً خوشم نمي‌آيد اما بله، من و برونا از هم جدا شده‌ايم.»

نيمار كه در هنگام ورود به اين هتل، حلقه‌اي دستش نداشت، ادامه داد: «اين يك تصميم دوطرفه بود. برونا دختري استكه من او را تحسين مي‌كنم و تمام تلاشم را براي خوشبختي او نه تنها در زندگي حرفه‌اي، بلكه در زندگي شخصي‌‌اشنيز به كار گرفتم. اميدوارم خوشحال و خوشبخت باشد. زندگي ادامه دارد و ما مثل ۲ دوست خوب، از هم جدا شديم.»

 

مراسم خيريه كه توسط نيمار برگزار شده

در اين حراج خيريه كه توسط بنياد نيمار ترتيب داده شده بود، اين ستاره برزيليبرخي از وسايل شخصي‌‌اش را كه ازسلبريتي‌هاي بزرگي مثل مايكل جوردن (قهرمان سابق بسكتبال آمريكايي)،گابريلي مدينا (قهرمان سابق موج‌سواري) و روبرتو كارلوس خواننده هديه گرفته، به حراج گذاشت.

يكي ديگر از گزينه‌هايي كه به حراج گذاشته شده بود، سفر دو نفر به بارسلونا و تماشاي يكبازي تيم كاتالان و ديدار با نيمار بود. هدف نيماربراي برگزاري اين حراجي جمع آوري وجه مورد نياز براي پيشبردپروژه‌اي براي ۲۴۰۰ كودك و جوان نيازمند در شهر پرايا گرانده در سائوپائولو است.

در اين مراسم خيريه كه توسط نيمار برگزار شده، چهره‌هاي سرشناسي مثل مائورو سيلوا و ادو گاسپار(مدير تيم‌هاي ملي برزيل)، كلوديا ليته و تياگينيو (۲ خواننده سرشناس برزيلي)، چندمجري معروف برزيلي، يك طنزپرداز سرشناس و چندين بازيگر صاحب‌نام حضور يافتند.

جام نیوز

myportal

۶ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی