پسر دونالد ترامپ در زمین گلف

پسر دونالد ترامپ در زمین گلف

پسر دونالد ترامپ در این تصویر در مراسم بازگشایی زمین گلف پدرش حضور پیدا کرد او یک بازرگان است که با همسرش در این مراسم حضور پیدا کرد. گفته می شود این زمین گلف بسیار مجلل و زیباست که در شهر اسکاتلند قرار دارد.

اریک ترامپ پسر رییس‌جمهور آمریکا به همراه همسرش دومین زمینگلف ترامپ را در اسکاتلند افتتاح کرد. ترامپ مجموعه‌ای متشکل از زمین گلف و هتل در ترنبری اسکاتلند دارد.

اریک ترامپ (انگلیسی: Eric Trump؛ زادهٔ ۶ ژانویهٔ ۱۹۸۴) یک کارآفرین، و بازرگاناهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌استوی پسر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توانبه کارآموز، کارآموز ابرستاره اشاره کرد.زمین گلف دبی، اولین باشگاه گلف ترامپ نیست؛ وی پیش از این، یکی از بزرگ ‌ترین ومجلل ‌ترین زمین‌های گلف را در سرزمین مادری‌اش یعنی اسکاتلند ساختهبود و اخیراً قصد خود برای توسعه آن را رسانه‌ای کرد.

نحوه ادامه فعالیت‌های تجاری پرحجم شرکت‌های متعلق به ترامپ، پیش از ورودوی به کاخ سفید، مورد توجه منتقدان وی بود.

بر اساس بند ۹ ماده ۱ قانون اساسی آمریکا، رئیس‌جمهور حق ندارد از پادشاهان،شاهزاده‌ها و دولت‌های خارجی هدیه قبول کند؛ این امر با توجه به امکان‌پذیر بودن سرمایه‌ گذاری خارجی‌ها در شرکت‌های متعلق به ترامپ، می ‌تواندبه راحتی زمینه ‌ساز نقض قانون اساسی آمریکا در دولت ترامپ باشد.
انتخاب

myportal

۸ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی