آنجلینا جولی ودخترش در حال خرید

آنجلینا جولی ودخترش در حال خرید

در این تصویر آنجلینا جولی را میبینید که به همراه فرزندش در حال خرید است. وی به همراه خدمه اش در فروشگاه های اطراف منزلش حضور پیدا کرد. دختر آنجلینا جولی حاصل ازدواج وی با سومین همسرش برد پیت است.

آنجلینا جولی بازیگر مشهور سینما در حال خرید و گشت و گزار در نزدیکی محل سکونتش بود که تصاویرش توسط عکاسان شکار شد.آنجلینا جولی بدون شک دستیاران و خدمهمتعددی دارد که امور روزمره او را انجام دهند ولی به نظر می‌رسید روز سه شنبه خودشبرنامه اینکار را با یکی از فرزندانش داشت.

همسر اوّل وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شدهمسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند،
ولی سرانجام بعد از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیمبه تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکسکودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

وب گردی

myportal

۱۹ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی