جشن نامزدی در سیرک

  جشن نامزدی در سیرک

همانگونه که در این تصویر میبینید این زوج مصری تصمیم گرفتند جشن نامزدی خود را در میان حیوانات سیرک برگزار کنند داماد با برپایی این جشن ازدواج بسیار عجیب و غریب می خواست برای همسرش  یک نازمزدی متفاوت را رقم بزند. در ادامه تصاویر جالبی از این جشن نامزدی در کنار حیوانات خواهید دید.

یک زوج مصری ابتکار به خرج دادند و مراسم نامزدی خود را در کنارخطرناک ترین حیوانات برگزار کردند.

محمد الیمانی یک جوان مصری که در مرکز تئاتر و نمایش در حال تحصیل بوده و به واسطه شغل پدرشاز کودکی با حیوانات سر و کار داشته، پس از آشنایی با دختر مورد علاقه اش که در دانشگاه الازهر درسمی خواند به او وعده برگزاری یک جشن نامزدی بسیار متفاوت، عجیب و هیجان انگیز را داد.

هنگامی که نامزد او از زیر و بم ماجرا آگاه شد در ابتدا وحشت زده شد و شدیدا از برگزاری جشن‌شانبه طریقی که همسر پیشنهاد داده بود، مخالفت کرد، اما به تدریج وقتی محمد الیمانی به او اطمینان دادکه هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند و همه چیز به نحو احسن پیش خواهد رفت، با این موضوع موافقت کرد.

بنابراین آنها تصمیم گرفتند جشن خود را میان حیوانات خطرناکی از جمله شیرها و مارها برگزار کنند.گفتنی است پدر محمدالیمانی نزدیک به ۱۸ سال در سیرک فعالیت داشت و همین مساله موجب شدکه پسرش با مهارتی که کنار او در این زمینه کسب کرده بود چنین فکری به سرش بزند و پیشنهادیاینچنین محیر العقول به همسرش بدهد

 

مراسم نامزدی در میان حیوانات

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۸ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی