آناهیتا نعمتی در کنار مصطفی زمانی

آناهیتا نعمتی در کنار مصطفی زمانی

 

آناهیتا نعمتی این روزها مشغول بازی در فیلم تجربه ای فراموش نشدنی است این بازیگر در دلنوشته ای زیبا در کنار تصویر بالا و در صفحه شخصی اش  قرار داده است وی در کنار مصطفی زمانی در ارمنستان است.

آنا نعمتی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: عکس ارزشمندی ازپشت صحنه فیلم سینمائی “ال تجربه ای فراموش نشدنی”، در کشور ارمنستان، همراه با گروه فوق الاده،و نقشی که بسیار دوست میدارم) الهه.

آناهیتا نعمتی (متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است همسر سابق ابولفضل پور عرب بوده است

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی بعد از گذراندن دوره بازیگری زیر نظر حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

وی تا قبل از پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند.
اما در فیلم «پارک وی» نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد. نعمتی در فیلم زن دوم (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، به‌یادماندنی است.

صفحه اجتماعی آنا نعمتی

myportal

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی