عکس دیده نشده از فرزند محسن حججی

عکس دیده نشده از فرزند محسن حججی

 

محسن حججی فرزندی دوساله دارد این شهید مدافع حرم به دست نیروهای داعشی به شهادت رسید. منار صباغ مجری شبکه المنار درمورد شهادت این مدافع حرم سخنانی جالب گفته است که در ادامه خواهیم خواند.

محسن حججی (زاده:نجف آباد – شهادت :۱۸ مرداد ۱۳۹۶ مرز سوریه و عراق) فعال خیریه و از نیروهای ایرانی موسوم به مدافع حرم بود که در مرداد ۱۳۹۶ و در عملیات علیه نیروهای داعشبه اسارت دولت دروغین اسلامی درآمد. خبرگزاری اسپوتینگ نیوز به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش خبر اسارت وی را اعلام کرد.

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کردکه وی را به قتل رسانده است. وی دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه کشته شد.

نحوه شهادت محسن حججیدر بین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایران واکنش هایی را برانگیخت خصوصابا این موضوع که در زمان اسارت وی از سوی داعش، فضای عکس منتشر شده به وقایع روز عاشورا بودکه یکی از باورهای دینی شیعیان است تشبیه میشد. منار صباغ مجری شبکه المنار پس از مشاهده عکساسارت شهید به دست داعشی، در صفحه خود نوشت: “همیشه سعی می‌کردمعاشورا و ماجرای حسین شهید و شمر لعین را تخیل کنم امروز دیدم و دیگر تخیل نخواهم کرد.”
علي، طفل دو ساله شهيد بي سر؛ مدافع حرم محسن حججی.

myportal

۲۰ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی