صحبت های جالب نیمار در مورد بارسلونا

صحبت های جالب نیمار در مورد بارسلونا

جدایی نیمار از بارسلونا جنجال زیادی در دنیای فوتبال به پا کرد اما افشاگری های این فوتبالیست در مورد این جدایی بسیار خواندنی و جالب است بد نیست با پشت پرده جدایی نیمار از بارسلونا آشنا شوید. هیچ کس باورش نمیشد نیمار از تیم بارسلونا نقل مکان کرده و جدا شود.

نیمار اکنون دیگر به تاریخ باشگاه بارسلونا پیوسته است.

 نیمار اکنون دیگر به تاریخ باشگاه بارسلونا پیوسته است.

انتقال فوق نجومي این ستاره برزیلی به پاريسن‌ژرمن، بارسايي‌ها را ناراحت كرده است اما در شرايطي كه كسي فكرش را نمي‌كرد نيمار بارسلونا را ترك كند، بايد ديد اين بازيكن برزيلي از چه زماني به فكرجدايي از جمع آبي‌واناري‌ها افتاده بود. برنامه نيمار براي جدايي از بارسلونا بيش از يك ماه قبل و در زمان حضور در عروسي ليونل مسي در آمريكاي جنوبي طرح‌ريزي شد. او همراه با دني آلوس در اين مراسم براي مدت كوتاهي حضور يافت و بعد با او راهي برزيل شد تا در يك فستيوال در كشورش حضور يابد. در طول اين سفر بود كه همه برنامه‌هاي نيمار و آلوس عوض شد و دو بازيكن و دو دوست به اين نتيجه رسيدند كه به همراه يكديگر راهي پاريس‌سن‌ژرمن شوند.

 

برنامه اوليه نيمار اين بود كه يك فصل ديگر در بارسلونا بماند و منتظر جام جهاني‌ باشد. بعد از جام جهاني‌اگر او مي‌توانست درخشش زيادي داشته باشد، مي‌توانست به ستاره اول بارسلونا تبديل شود و در غيراين صورت، به دنبال جدايي برمي‌آمد اما در مراسم عروسي مسي، گفت‌وگوهاي دو ستاره برزيليبه اين نتيجه ختم شد كه بهتر است نيمار از بارسلونا جدا شود و تلاش‌هاي بارسايي‌ها براي قانع كردن اين ستاره برزيلي هم ثمري نداشت.

نيمار و پدرش هم در اين مدت از شرايط نهايت بهره‌‌برداري را كردند و بدون اينكه بخواهند به طور رسميچيزي بگويند قرارهايشان را با تيم فرانسوي گذاشتند. آنها حتي تلاش كردند تا ۲۶ ميليون يورو پاداشباشگاه بارسلونا به‌خاطر تمديد قرارداد نيمار در فصل گذشته را هم از اين باشگاه بگيرند كه البته باشگاه كاتالان زير بار نرفت. نيمار تا چند روز قبل از رسمي شدن انتقالش به پاريس‌سن‌ژرمن چيزي نگفت تامطمئن شود كه باشگاه پاريسي مبلغ كلان فسخ قرارداد او را پرداخت مي‌كند اما سكوت نيمار نه به‌خاطر ترديد در جدايي از بارسلونا بلكه به‌خاطر منتظر ماندن براي پاريسي‌ها بود. در واقع نيمار تصميمش رايك ماه قبل از جدايي رسمي از بارسلونا گرفته بود و سكوتش در اين مورد هم بيشتر براي دوري از جنجال بود، نه چيز ديگر.

جدایی نیمار از بارسلونا

دني آلوس هم كه تا پيش از آن گفته مي‌شد حضورش در منچسترسيتي قطعي است و حتي قولشفاهي براي پيوستن به سيتي را هم به پپ گوارديولا داده بود، تصميمش را عوض كرد تا راهي پاريس شود.

آلوس اگرچه فصل خوبي را در يوونتوس پشت‌سر گذاشت اما به‌خاطر سبك بازي يوونتوس كه خشكو تدافعي بود، ترجيح مي‌داد كه از اين تيم جدا شود. انتخاب اول او همكاري دوباره با گوارديولا بود امابعد از صحبت با نيمار، دو بازيكن به اين نتيجه رسيدند كه راهي پاريس‌سن‌ژرمن شوند. خود آلوس اخيراًاذعان كرد كه نيمار او را قانع كرده كه به پي‌اس‌جي و پروژه بلندپروازانه‌‌اش ملحق شود.

گفته مي‌شود كه ديبالا هم نظري مشابه با آلوس در مورد سبك بازي تدافعي يوونتوس دارد و حتي بيناين بازيكن آرژانتيني با آلوس براي پيوستن به پاريس‌سن‌ژرمن صحبت‌هايي مطرح شده است.
اگرچه ديبالا ستاره‌اي محبوب در تورين به شمار مي‌‌آيد اما جدايي‌‌اش از اين تيم به مقصد پاريس‌سن‌ژرمن را هنوزنمي‌توان كاملاً منتفي دانست.براي پاريس‌سن‌ژرمن و اوناي امري اما برنامه‌ها خيلي پيش‌تر از اين و بعد از شكست مفتضح ۶-۱ برابر بارسلونا در نيوكمپ مشخص شده بود. در آن بازي به خوبي مشخص شد كه پاريس‌سن‌ژرمن چهاز لحاظ رواني و چه از لحاظ فني هنوز به آن سطحي نرسيده كه با غول‌هايي مانند بارسلونا توان رقابتداشته باشد و همين مسئله باعث شد تا باشگاه پاريسي تصميمش را براي جذب چند ستاره بزرگو پرآوازه ديگر قطعي كند. در آن بازي، بارسلونا با هشت شوت شش گل زد و حتي گفته مي‌شود كهآن بازي باعث شده كه پي‌اس‌جي به فكر پيدا كردن يك دروازه‌بان بهتر هم برآيد و در حال حاضر، ياناوبلاك دروازه‌بان اتلتيكومادريد را در ليست خريد خود قرار داده است.

خبر آنلاین

myportal

۲۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی