قتل زن تنها در منزلش

قتل زن تنها در منزلش

 

پس از کشف جسد زن توسط همسایه ها وی به پزشکی قانونی ارجاع داده شد پس از مشخص شدن قتل عمد این زن توسط پزشکی قانونی پرونده وی برای تحقیقات قضایی به پلیس آگاهی داده شد مشخص شد شب قبل از حادثه وی دو مهمان به خانه اش راه داده است و این مهمانان مدت زیادی در منزل او حضور نداشته اند. معمای قتل زن تنها در هاله ای از ابهام به سر میبرد.

تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد زنی به نام مریم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرده و شب حادثه نیز او مهمان داشته، اما نمی‌دانند آنها چه کسانی بودند…

اوایل دی امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد زن همسایه‌شان در یکی از محله‌های تهرانپارس خبر داد.

با حضور ماموران در آنجا و هماهنگی قضایی جسد زن میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد این زن به نام مریم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرده و شب حادثه نیز او مهمان داشته، اما نمی‌دانند آنها چه کسانی بودند.

بررسی تیم صحنه جرم پلیس آگاهی نشان می‌داد آثار ضربه‌هایی بر سر این زن وجود دارد. همین سرنخ باعث شد با دستور بازپرس جنایی، پزشکی قانونی راز مرگ این زن را فاش کند.

با گذشت چهار ماه، چند روز پیش کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند او براثر خفگی و اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد.

در ادامه تحقیقات ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد دو مرد آشنا آخرین افرادی بوده‌اند که مهمان مقتول بوده و ساعاتی پیش از کشف جسد خانه را ترک کرده‌اند.

با مشخص شدن هویت این دو نفر، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که دیروز بازداشت شدند.

آن دو برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و مورد تحقیقات قضایی قرار گرفتند. دو مظنون مدعی بودند از آشنایان خانوادگی مقتول بوده‌اند. زمانی که به دیدن وی رفته‌اند یکی دیگر از اقوامشان به آنجا آمده و بر سر مشکلات قدیمی با هم دعوا کرده‌اند.

همین باعث شده آنها نیز خانه مقتول را ترک کنند. از مرگ او خبری نداشته‌اند و بعد از بازداشت، متوجه قتل زن تنها شده‌‌اند. تحقیقات از متهمان برای رازگشایی از این جنایت در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد

منبع: جام نیوز

myportal

۲۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی