گردنبندی با مبلغ نجومی

گردنبندی با مبلغ نجومی
 این گردنبند بسیار زیبا و گرانقیمت است و مبلغی نجومی دارد ارزش این گردنبند بیش از ۱۴ میلیاردتومان استاین گردنبند قدمتی تاریخی دارد و متعلق به ماری آنتوانت است این گردنبند از جمله زیباترین و استثنائی ترین گردنبند های دنیاست.
این گردنبند بسیار زیبا و استثنایی یکی از زیباترین گردن بندهای دنیاست.
گفته می شود این گردنبند به ماری آنتوانت تعلق دارد، یعنی ملکه فرانسه که توسط انقلابی ها گردن زده شد. این گردنبند به قیمت ۳٫۷ میلیون دلار به فروش می رسد یعنی ۱۴ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان.

این گردن بند طی سالیان دراز بارها بازسازی شده است.

ماری آنتوانت در سال ۱۷۵۵ میلادی، در وینا اتریش متولد شد. او پانزدهمین و آخرین فرزند فرانسیس، امپراتور مقدس روم و شهبانوی قدرتمند هابسبورگ‌ها، ماریا ترزا بود. هنگامی که ماری متولد شد، یک فالگیر طالع زندگی او را پیش‌بینی کرد. او گفت که زندگی این دختر فاجعه‌بار خواهد بود. برای همین، جشن تولد ماری ِ نوزاد بر هم خورد.

برای تحکیم اتحاد نویافته میان دو دشمن قدیمی یعنی اتریش و فرانسه، پادشاهان اتریش پیشنهاد ازدواج جوان‌ترین دختر خود را با وارث تاج و تخت فرانسه، پسر ارشد شاه لویی فرانسه دادند. در هفتم ماه مه ۱۷۷۰ میلادی، ماری آنتوانت در حالی که تنها چهارده سال داشت، به ازدواج شاهزاده ۱۵ ساله فرانسه درآمد و مراسم ازدواجشان در کاخ لاویش برگزار شد. هرچند عامه فرانسوی‌ها اما هیچگاه نخواستند این ملکه اتریشی را به رسمیت بشناسند.

جام جم آنلاین

myportal

۲۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی