سبک و مدل لباس کریستیانو رونالدو

 سبک و مدل لباس کریستیانو رونالدو

 تیپ جالب و دیدنی کریستیانو رونالدو را درمکان ها و مراسم های مختلف دیده ایم مدل لباس این فوتبالیست مشهور زبانزد خاص و عام است و افراد زیادی از سبک لباس پوشیدن وی پیروی میکنند بد نیست با عائق و سلیقه های این فوتبالیست آشنا شوید.

بدون شک، کریستیانو رونالدو، با سوابق درخشان ورزشی ، نیاز به معرفی ندارد اما شاید بد نباشد بدانید، او که در سال های اخیر به یک نماد مد نیز تبدیل شده و دستی بر آتش این صنعت دارد، با تمرکز بر شلوار جین های متنوع و راحتی که به صاحب آن آزادی حرکت می دهد، اقدام به راه اندازی خط تولید جدیدی برای برند CR7 نموده است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت مد و پوشاک، این شلوارها بطور خاص برای افراد فعالی که زندگی شغلی و اجتماعی پر تحرکی دارند طراحی شده اند.

توجه شما را در ادامه به مصاحبه ای در همین ارتباط با کریستیانو رونالدو جلب می کنیم:

شما در دسته افراد مشهوری قرار دارید که بیشترین عکس از آنها گرفته شده است ، چرا همیشه آنقدرخوش لباس و عالی و رو فرم به نظر می آیید؟

من از امتحان کردن استایل های مختلف مد، لذت برده ام و همین مسئله در انتخاب لباس مناسب کمک زیادی به من کرده است. برای من فقط خوب به نظر رسیدن کافی نیست بلکه احساس راحتی که در آن لباس ها دارم مهم تر است.

در روزهای تعطیل چه سبکی را انتخاب میکنید؟

در روزهای غیر کاری ، معمولاً یک جین را به تن کرده و تی شرتی روی آن میپوشم. علت علاقه مفرط من به شلوار جین ، تنوع آن در ایجاد استایل های مختلف از شیک و رسمی گرفته تا اسپرت و کاملاً راحت می باشد. به همین دلیل، انتخاب شلوار جین مناسب ، ارزش وقت گذاشتن را دارد .

لطفاٌ در مورد برند CR7 صحبت کنید.

من همیشه نسبت به دنیای مد و فرایند آن علاقه مند بوده ام و اینکه اکنون بواسطه این برند، قادر به لمس جزئیات بیشتری دراین صنعت و گنجاندن استایل های شخصی خود در آن میباشم بسیار خوشحالم.

چه آیتمی از مجموعه CR7 راتوصیه میکنید؟

من شخصاً گرایش خاصی نسبت به جین های زاپ دار و همچنین کاملا راسته دارم. این مجموعه از تنوع زیادی برخوردار است و تمام سلایق را راضی خواهد نمود.

استایل چه کسی الهام بخش شما در مجموعه اخیر بوده است؟

چیزی یا کسی جز زندگی پر تحرکی که دارم ، الهام بخش من برای طراحی شلوار جین های راحت و اسپرت نبوده است. درتولید این شلوار ها از آخرین تکنولوژی پارچه های کشی که قابلیت ارتجاعی بالائی دارند استفاده شده است و مانع هر گونه محدودیت حرکتی برای افراد فعال و پر تحرک که مانند من دایماً در حال کار و سفر هستند می شوند.

  

myportal

۲۴ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی