پسر بکهام در کنار کلویی مورتز

پسر بکهام در کنار کلویی مورتز

کلویی مورتز مدل و بازیگر آمریکایی رابطه جدیدی با پسر دیوید بکهام آغاز کرده است وی که رابطه قبلی اش با نیمار فوتبالیست مشهور را به اتمام رسانده بود با پسر دیوید بکهام آشنا شد. سخنان وی را در مورد رابطه جدیدش بخوانید.

“کلویی مورتز” بازیگر و مدل ۱۹ ساله آمریکایی است که روز گذشته در فرش قرمز جدیدترین فیلمش در لس آنجلس شرکت کرد. او اما به طور رسمی با پسر بزرگ دیوید بکهام-بروکلین بکهام ۱۷ ساله- روی فرش قرمز آمد.

کلویی در مصاحبه ای که روی فرش قرمز انجام داد گفت:”مدت هاست همه در جستجوی کشف رابطه ما هستند و می خواهند بدانند ما یک زوجیم یا نه اما دیگر مهم نیست ،بله! بروکلین و من رابطه تازه ای را آغاز کرده ایم.”

کلویی مورتز در دهم فوریه سال ۱۹۹۷ در آتلانتای آمریکا دیده بر جهان گشود. پدرِ کلویی جراح پلاستیک و مادرش یک پرستار بود. علاقه کلویی به بازیگری از دوران کودکی در وی شکل گرفت اما خانواده اش چندان علاقه مند به ورود او به این صنعت نبودند تا اینکه برادر بزرگترش به نام ترور در مدرسه هنر نیویورک پذیرفته شد و به همراه مادرش و کلویی به نیویورک رفت تا در آنجا زندگی را ادامه دهند. ترور که علاقه شدید کلویی به بازیگری را می دید ، تصمیم گرفت هر آنچه که از کلاسهای هنر و بازیگری می آموزد را به او نیز یاد دهد و خودش هم به او کمک کند تا بتواند تبدیل به یک بازیگر شود. همه این تلاشهای سبب شد تا پدر و مادر کلویی نیز سرانجام تصمیم بگیرند تا او را به پروژه های مختلف برای تست بازیگری معرفی کنند که نتیجه بهتر از آن بود که آنها تصور می کردند.

اولین نقش آفرینی کلویی در دو اپیزود از سریال « نگهبانان » شبکه CBS در نقشی به نام وایولت انجام گرفت و سپس در فیلم « قلب شاهد » در نقش مولی ظاهر شد. اما نقش آفرینی بعدی کلویی باعث شهرت بیشتر وی شد. او در سال ۲۰۰۵ موفق شد در بازسازی از فیلم « وحشت در آمیتی ویل » حضور داشته باشد، فیلمی که اثری نسبتا موفق بود و توانست نام کلویی مورتز را بر سر زبانها بیندازد و جایزه « هنرپیشه جوان » را برای او به ارمغان بیاورد.

مورتز پس از سالها حضور در آثار متوسط و سطح پائین هالیوود، سرانجام در سال ۲۰۱۰ توانست در فیلم اکشن پر فروش « کیک – اس » در نقشی به نام Hit-Girl حضور پیدا کند که این نقش آفرینی او را در هالیوود تبدیل به یک ستاره کرد. این فیلم براساس کمیک استریپی به نوشته مارک میلار و جان رومیتا جونیور ساخته شده بود و با نقدهای متفاوتی مواجه شد اما اغلب منتقدان علی رغم تاکید بر خشونت بیش از حد فیلم، بازی کلویی مورتز را ستودند و از او به عنوان یک استعداد جدید در هالیوود نام بردند که بزودی پله های ترقی را به سرعت طی خواهد کرد.مورتز پس از « کیک – اس » ، در نقشهای مهمتری حضور حضور پیدا کرد که از جمله آنها می توان به « هوگو » به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و « سایه های تاریک » به کارگردانی تیم برتون اشاره کرد.

myportal

۲۵ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی