وضعیت تیم بارسلونا در روزهای اخیر

وضعیت تیم بارسلونا در روزهای اخیر

تیم بارسلونا این روزها وضعیت خوبی ندارد و اوضاعش چنگی به دل نمیزند بدون حضور نیمار و با توجه به بازی اخیری که به اجرا گذاشتند دیگر درخشش سابق را ندارند اظهار نظر جرارد پیکه را در مورد تیم بارسلونا در ادامه خواهید خواند.

 بارسلونا حالش خوش نیست و مسی هم ناتوان شده است.

بارسلونا روزهایی سیاه را سپری می کند. تیم بی نیمار و بازیکنانی که باید در این دو سه سالمی خریده و نخرید و البته مربیانی که هی از پی هم عوض شده اند ، پیکره ای نحیف دارد و این حال مسی را هم خراب کرده. او هم دیگر درخششی ندارد.

در این شرایط دشوار آنها بی رونالدو هم به رئال بد باختند و تحقیر شدند. بعد از این باخت بلیچر ریپورت طرحی از مسی را به شوخی گذاشته که حال زارش را نشان می دهد!

جرارد پیکه مدافع بارسلونا که پس از نمایش ضعیفش در دو دیدار سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید، در روزهای اخیر مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفته است معتقد است این اولین بار پس از سال ۲۰۰۸ است که رئال مادرید وضعیت بهتری نسبت به رقیب خود دارد .

این مدافع ۳۰ ساله در سال ۲۰۰۴ آکادمی لامسیا را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد و پس از سه سال با آمدن پپ گواردیولا به بارسلونا به باشگاه اصلی اش بازگشت .  او که به شدت از باخت در دو دیدار متوالی به کهکشانی ها ناراحت است در این خصوص می گوید : ”  در طول ۹ سال گذشته ای که در بارسلونا حضور داشتم ، این اولین باریست که حس می کنم رئال مادرید از ما بهتر است . ما در حال حاضر شرایط خوبی نداریم و باید به یکدیگر نزدیکتر شویم و به آینده امیدوار باشیم . ما باید با این شکست ها کنار بیاییم و قبول کنیم که رئال از ما بهتر است اما فعلا در ابتدای فصل هستیم و روزهای زیادی برای پیشرفت باقی مانده است . ”

خبرآنلاین

myportal

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی