هوپ هیکس دستیار جوان دونالد ترامپ

هوپ هیکس دستیار جوان دونالد ترامپ

 

زن جوانی که به تازگی در کنار دونالد ترامپ حضور پیدا کرده است و مدیر موقت ارتباطات کاخ سفید نیز می باشد این روزها جنجال زیادی به پا کرده است با توجه به رفتارهای ترامپ با وی خبرنگاران و اطرافیان ترامپ به رابطه اش با این زن بیست و هشت ساله مشکوک شده اند.

هوپ هیکس قدیمی‌ترین دستیار سیاسی رئیس جمهور دونالد ترامپ و اداره‌کننده کنونی ارتباطات استراتژیک کاخ سفید است. او پیشتر به عنوان دبیر مطبوعاتی و اداره کننده ارتباطات دونالد ترامپ در کمپین ریاست جمهوری او و نیز دبیر مطبوعاتی ملی تیم انتقالی ریاست جمهوری فعالیت می‌کرد. هوپ هیکس تاثیر زیادی بر نحوه ارتباط ترامپ با رسانه ها داشته است.

”هوپ هیکس” مشاور ارشد ارتباطات ریاست‌جمهوری آمریکا، به‌عنوان مدیر موقت ارتباطات کاخ سفید معرفی شده است.

البته کاخ سفید اعلام کرده که این خانم ۲۸ ساله هنوز گزینه نهایی برای این جایگاه نیست و منتخب قطعی در زمان مناسب منصوب خواهد شد.
این جایگاه پس از برکناری آنتونی اسکاراموچی خالی مانده بود.

رسانه‌های آمریکایی با توجه به سن جوان، چهره زیبا و تیپ جذاب هوپ هیکس و همچنینخصوصیات اخلاقی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، این خبر را سوژه قرار داده و حاشیه‌های آن را داغ کرده‌اند.
وی در ایام تبلیغات انتخاباتی جزو اعضای ارشد کمپین ترامپ بود و بعد از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری همراه با تیم او وارد دولت شد.

myportal

۲۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی