قوانین فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی

قوانین فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی

فنگ‌شویی هم اصول و قوانین مربوط به خود را میطلبد اگر می خواهید دکوراسیونی بی نظیر و زیبا داشته باشید بهتر است با چیدمان اصولی منزل آشنا شوید. دکوراسیون چوبی از اهمیت زیادی در فنگ شویی برخوردار است  از دیگر قوانین فنگ شویی می توانیم به پرکردن فضاهای خالی و مرتب بودن وسایل منزل برای متعادل‌سازی انرژی‌ در نواحی مختلف خانه اشاره کنیم.

در این روزها خیلی‌ها از فنگ‌شویی به‌عنوان یک علم در حوزه دکوراسیون یاد می‌کنند. مبحثی که با انرژی‌ها ارتباط مستقیم دارد. قوانین آن ساده اما گاهی پردردسر است. کنج‌های مختلف خانه را نشانه می‌گیرد و برای آن پیشنهادهایی مطرح می‌کند. فنگ‌شویی می‌گوید حتی درآمد شما متناسب با متعادل‌سازی انرژی‌تان تعیین می‌شود. همین‌طور انرژی در ارتباط مستقیم با چیدمانی است که در خانه وجود دارد.

**

در فنگ‌شویی بسیار به چوب بها داده شده است. این عنصر باید در بخش جنوب‌شرقی خانه شما باشد. اگر در حال حاضر این بخش از خانه با عنصری مثل فلز دکور‌شده یا شومینه قرارگرفته، در این صورت می‌توانید از عنصر یا رنگ متعادل‌کننده کمک بگیرید. عنصر متعادل‌کننده چوب، سفال است. در فنگ‌شویی از چوب به‌عنوان عنصر ثروت یاد شده است.

عنصر چوب با رنگ‌هایی مثل سبز، قهوه‌ای و آبی تعریف می‌شود؛ اما رنگ‌های عنصر آتش از تنالیته قرمز سرچشمه می‌گیرند. رنگ‌های طیف خاکستری هم مربوط به عنصر فلز است.

جالب است که بدانید در این مبحث اعتقاد بر این است که تمامی وسایل خانه باید سالم باشد؛ مثلا کاسه یا لیوان لب‌پَر نباید در خانه باشد یا این که شیر آبی که چکه می‌کند، برکت را از خانه دور می‌کند و… بنابراین شیرهای سرویس بهداشتی و حمام را حتما چک کنید. حضور گلدانی سبز و ظرفی پر از سنگ‌ریزه به نشانه زمین می‌تواند انرژی حمام را متعادل کند.

به حضور یک آکواریوم در ضلع جنوب‌شرقی خانه فکر کنید. نماد عنصر آب، فلز، چوب (گیاهان)، آتش (ماهی‌هایی به رنگ قرمز) عموما در یک آکواریوم حضور دارند. به همین خاطر به ایجاد تعادل و انرژی خانه کمک شایانی می‌کند.

از قوانین دیگر فنگ‌شویی مرتب‌بودن فضاست. آن‌ها معتقدند فضای شلوغ مساوی است با انرژی منفی. پس هر چه خانه مرتب‌تر باشد، انرژی بهتری در فضا جریان پیدا می‌کند.

جالب است که بدانید مبحثی در فنگ‌شویی وجود دارد با این عنوان: اگر زمانی که ورودی خانه را باز می‌کنید، درست رو‌به‌روی شما پنجره قرار داشته باشد، پول و ثروت از در وارد و از پنجره خارج می‌شود. به همین خاطر در این شرایط توصیه می‌شود پارتیشنی بین ورودی و پنجره قرار بگیرد تا پنجره مستقیم در معرض دید نباشد.

myportal

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی