بستری شدن خواننده محبوب در بیمارستان

بستری شدن خواننده محبوب در بیمارستان

 

محمد علیزاده از بهترین و پرطرفدارترین خواننده های محبوب کشورمان است که به تازگی خبردار شدیم در بیمارستان بستری شده است این خواننده محبوب به دلیل نوعی عفونت ویروسی به بیمارستان مراجعه کرده است و در حال گذراندن پروسه های درمانی می باشد.

میزان، محمد علیزاده به دلیل ابتلا به عفونت ویروسی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

 محمد علیزاده که در میانه‌های تور کنسرت‌های تابستانی خود قرار دارد، به دلیل ابتلا به بیماری عفونت ویروسی به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر تحت معالجه قرار گرفته است.
  
قرار است تا عصر امروز پزشک معالج محمد علیزاده پس از انجام آزمایش‌های مرتبط نتیجه قطعی در مورد نوع بیماری و پروسه درمانی او اعلام کند.
 علیزاده قرار بود در روزهای ۴ و ۵ شهریور در شهر کرمانشاه روی صحنه برود و به اجرای برنامه بپردازد.
محمد علیزاده متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۶۰ است. در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند.

 

myportal

۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی