مرغ های مهمان نواز

مرغ های مهمان نواز

صاحب این مرغ ها یک فرد اسکاتلندی است که آن ها را بسیار دست آموز و خانگی تربیت کرده است گفته می شود این حیوانات خانگی به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار میکنند و  با افراد جدید همخانه می شوند.

یک فرد اسکاتلندی ۱۴ مرغ دارد و آن‌ها را آزادانه در حیاط خانه خود رها می‌کند و مرغ‌ها برای خود در حیاط می چرخند و با همه ارتباط برقرار می‌کنند.

نکته جالبی که درباره این مرغ‌ها وجود دارد این است که صاحب این ۱۴ مرغ اسکاتلندی برای آن‌ها جلیقه‌های شبرنگ خریده و  تن آن‌ها کرده است تا در طول شب از امنیت آن‌ها باخبر باشد و در طول روز با کسانی که در خانه آن‌ها می‌خوابند، وقت خوبی را بگذرانند.

مرغ یک حیوان خانگی است که از نژاد قرقاول است ، به جنس نر این حیوان خروس و به جنس ماده مرغ گفته می شود ، مرغ ها اغلب چندین سال عمر می کنند و سالانه بین یک الی دو بار کرچ می شوند ، یک مرغ خانگی می تواند سالانه بین ۲۰ الی ۳۰ جوجه تولید کند ، تولید مثل در مرغ های خانگی از طریق تخم گذاری و کرچ شدن می باشد ، به طوری که پس از کرچ شدن طبیعی به مدت ۱۹ الی ۲۱ روز بر روی تخم ها می خوابد و پس از طی شدن مدت زمان گفته شده تخم مرغ ها تبدیل به جوجه خواهند شد ، در زمان کرچ شدن مرغها دمای بدن آنها بین ۳۵ الی ۴۰ درجه متغییر است

myportal

۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی