بازگشت پیکر شهید محسن حججی به ایران

 بازگشت پیکر شهید محسن حججی به ایران

پیکر شهید محسن حججی با تبادل کشته های داعشی به ایران بازخواهد گشت. حزب الله لبنان این نوید را به خانواده شهید محسن حججی داده است که طبق توافق نیروهای لبنانی و داعشی پیکر این شهید به همراه سه شهید دیگر به کشور باز خواهد گشت.

عکس پروفایل همسر شهید حججی پس از خبر دیشب سیدحسن نصرالله که گفت او جزو ۳ شهیدیاست که حزب‌الله با تبادل از داعش تحویل می‌گیرد.به نقل از الميادين: بر اساس توافق جرود که ميان حزب الله و گروه تروريستي داعش منعقد شد پيکرشهيد محسن حججي به آغوش وطن باز‌ می‌گردد.

در این گزارش آمده است: با رسيدن اتوبوس‌هاي حامل تروريست‌هاي داعشي به منطقه «تي دو» تدمر، نيروهاي مقاومت يک اسير و پيکر دو شهيد خود و پيکر شهيد محسن حججي را تحويل خواهند گرفت.

بر اساس توافق جرود، اتوبوس‌های حامل افراد مسلح وابسته به داعش از غرب سوریه در قلمون به شرق آن در دیرالزور خواهند رفت.

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود.مدافع حرم محسن حججی از شهرستان نجف آباد در دفاع از حریم اهل بیت ، اسلام و تامین امنیت ملی کشورمان، بدست تروریست ها در سوریه به شهادت رسید.محسن حججی

محسن حججی

قرار است عملیات حرکت اتوبوسهای حامل تروریستهای داعشی که خود را تسلیم کرده اند به سمت شهر البوکمال واقع در حومه دیر الزور شامل تحویل گرفتن پیکر شهید محسن حججی نیز باشد.

بر همین اساس نیرهای حزب الله لبنان پیکر این شهید را به همراه شهدای این حزب و اسیر دست داعش بعد از ورود اتوبوس ها به تدمر تحویل می گیرند.

بهداشت نیوز

myportal

۸ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی