رضا عطاران در فیلم سینمایی هزارپا

رضا عطاران در فیلم سینمایی هزارپا

همانگونه که اطلاع دارید مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی کمدی هزارپا به اتمام رسیده است و قرار است این فیلم در ابتدای مهرماه روی صحنه برود. برخی از بازیگران از جمله رضا عطاران, جواد عزتی,مهران احمدی, سارا بهرامی در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

ابوالحسن داوودی که از اوایل امسال تولید فیلم جدید خود با «نام هزارپا»را آغاز کرده بود، پس از ۷۵ جلسه، امروز فیلمبرداری آن را به پایان رساند. در این فیلم کمدی رضا عطاران, جواد عزتی,مهران احمدی, سارا بهرامی, شهره سلطانی، امیر مهدی ژوله و… به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری «هزار پا» از اواخر خرداد ماه در تهران آغاز شده بود و داوودی پیش تر به ما گفته بود کهداستان فیلم جدیدش در دهه شصت رخ می‌دهد و به اتفاقات آن زمان به شیوه طنز نگاه می‌کند.امروز روابط عمومی فیلم جدید داوودی با انتشار عکس‌های جدید این فیلم، از پایان فیلمبرداری «هزارپا»در چهاردانگه تهران خبر داد.

همزمان با فيلمبردارى، تدوين این فيلم توسط بهرام دهقانى آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد.
ساير مراحل فنى فيلم نيز به زودى آغاز مى شود و عوامل «هزار پا» براى نمايش این فیلم در جشنواره فجريا اكران عمومى آن در نیمه دوم سال، تصميم گيرى خواهند كرد. البته پیش‌تر در گزارشی که بنیادسینمایی فارابی منتشر کرده بود از ابوالحسن داوودی به عنوان کارگردانی یاد کرده بود که فیلم جدیدخود را در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آورد.

داوودی که «هزار پا» را بعد از فیلم موفق «رخ دیوانه» جلوی دوربین برده، در آن از بازیگران شناخته شده‌ای استفاده کرده است. لاله اسكندرى ، سعيد اميرسليمانى، اميد روحانى، سپند اميرسليمانى،سينا رازانى، حسین سليمانى، محمد نادرى، على عامل هاشمى، علي صالحى، نعيمه نظام دوست،بهرام ابراهيمى، ارشا اقدسى، شهین تسليمى و اشكان منصورى دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آی سینما

myportal

۸ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی