حال این روزهای بهنام صفوی در آلمان

حال این روزهای بهنام صفوی در آلمان

بهنام صفوی این روزها درگیر پرتو درمانی پس از عمل جراحی توسط پروفسور سمیعی است وی در صفحه شخصی اش تصویر جدیدی از خود در کنار پدرش قرار داده و از مردم و طرفدارانش التما دعا کرده است. امیدوارم هرچه زودتر حال این خواننده محبوب کشورمان خوب شود و به کشورش بازگردد.

بهنام صفوی خواننده خوش اخلاق و جوان موسیقی پاپکشورمان سالهاست که درگیر بیماری است و تیرماه امسال با شدت گرفتن بیماری اش برای عمل جراحیزیر نظر پروفسور سمیعی راهی آلمان شد. عمل جراحی انجام شد و خوشبختانه این روزها بهنام صفوی وضعیت جسمانی مساعدی دارد و در حال گذراندن دوره پرتودرمانی است.

بهنام صفوی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:امروز بعد از پرتو درمانی همراه با پدر جانو آقای هومل عزیز که بسیار انسان شریفیه و واقعا میشه در تمام دنیا انسان به تمام معنا رو دیدو انسان بودن مختص به مکان و جای خاصی نیست.

خداروشکر که حالم خوبه و محتاج دعاهاتون هستم….

هنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز)، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در حوالی قیطریه، تهران زندگی می‌کند.[۱] موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به شمار می‌آید برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیتهای اوست. وی درسال۱۳۸۵قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال قرارگرفت وهمین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم عشق من باش شد۰[۲][۳] صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد.

myportal

۱۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی