نیمار در پاریس صاحب عمارتی مجلل شد

نیمار در پاریس صاحب عمارتی مجلل شد
نیمار از ستاره های تیم فوتبال پاری سن ژرمن است که به تازگی کاخی مجلل در حومه پاریس خریداری کرده است این فوتبالیست مشهور عمارتی مجلل با تمامی امکانات برای خود تهیه دیده است همانگونه که در نقشه میبینید این کاخ در حومه پاریس واقع شده است.
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه برای خود کاخی مجلل در حومه پاریس خرید.
  به نقل از دیلی استار ، نیمار برای خود در حومه پایتخت فرانسه کاخی مجلل خریده است که مساحت آن ۵ هزار متر است و امکاناتی همچون ۵ اتاق خواب و استخر سرپوشیده دارد.

نیمار یک ماه پیش با قراردادی به ارزش ۱۹۸ میلیون پوند به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست. او به تازگی عمارت خود در بارسلونا را فروخته است.

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به پرتغالی: Neymar) ناموَر به نِیمار (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۹۲ میلادی در برزیل) فوتبالیست اهل برزیل و عضوباشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پُست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال بارسلونا را دارد. نیمار در ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ میلادی جایزهٔ بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت کرد.

نیمار که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست با شایعات تخلف در انتقال وی از سانتوس به بارسلونا روبرو گردید. این شایعه در سال ۲۰۱۵ ثابت شد و باشگاه بارسلونا با جریمهٔ سنگینی روبرو شد. این در حالی بود که ساندرو روسل رئیس پیشین باشگاه به ۷ سال زندان محکوم شد. در ابتدا اعلام شده بود که مبلغ انتقال او ۵۷ میلیون یورو است. اما گفته می‌شود که مبلغ انتقال او ۲۲۲ میلیون یورو است. وی تا سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با باشگاه فوتبال بارسلونا تمدید کرد. نیمار در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ با بارسلونا موفق به کسب سه‌گانه باشگاهی (لالیگا، حذفی اسپانیا و چمپیونز لیگ اروپا) شد.

جام جم آنلاین

myportal

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی