واژگونی اتوبوس دختران بندرعباسی

واژگونی اتوبوس دختران بندرعباسی

اتوبوسی که در این تصویر میبینید حامل ۳۳ دانش آموز دختر از بندرعباس و عازم شیراز بوده است که در بامداد امروز در بین مسیر  واژگون می شود و متاسفانه ۱۲ نفر از مسافرین این اتوبوس تا کنون جان خود را از دست داده اند. و ۲۲ نفر دیگر درمان شده اند. علت واژگونی این اتوبوس در دست بررسی است.

ساعت ۴:۲۶ بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور داراب به بندرعباس کهحامل دانش آموزان دختر راهنمایی و دبیرستان شهرستان‌ های رودبار و میناب بود و از بندرعباس به مقصد شیراز در حرکت بود، واژگون شد.

به دنبال واژگونی این اتوبوس، در ابتدا ۱۰ نفر و تا این لحظه ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند و از میان ۳۳ مجروح دیگر این حادثه،۲۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت وقوع این حادثه، خستگیو خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.

اعلام اسامی کشته شدگان
اجساد به پزشکی قانونی شهرستان داراب منتقل شد.
اسامی به شرح زیر است:
مهرنوش ناصری ، مطهره دلاوری، مینا جمشیدی ، شیدا امانی ، شیوا مبینی ، فاطمه صادقی نسب، زهرا زرنگار، خانم فرهی به عنوان سرپرست ، حمید محبت بخش کمک راننده
اسامی مجروحان
محدثه ذاکری ( اعزام به شیراز)، زینب شبانی – صدیقه صادقی ( اعزام به شیراز)- معصومه کرمی زاده (اعزام به فسا)-محدثه شب راه رجایی( اعزام به شیراز)- فائزه ذاکری- سیده فاطمه وحدانی- لیلا زبردست- زهرا ذاکری- معصومه خادمی‌پور- صدیقه سولقانی (اعزام به فسا)- آرزو دیدار- ملیکا سالاری- زینب رحیمی- زینب جعفری- فرنگیس خورستان- نیلوفر قائدی- ریحانه بلالی- معصومه محمودی‌زاده- اسما حسین‌زاده- زهرا ارجمند- رفیعه سلطانی- طاهره تیما- سارا خادمی- مرضیه نجفی- فاطمه عباس‌زاده- نازنین روستایی- ساجده ذاکری‌نژاد- انسیه گلزاری- راضیه علیزاده- فاطمه داوری- فرخنده محمدی‌نسب- زینب کریمی و فاطمه نجفی.

  

myportal

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی