پیام اینستاگرامی مشترک بازیکنان تیم ملی

پیام اینستاگرامی مشترک بازیکنان تیم ملی

فوتبالیست های کشورمان در یک پیام اینستاگرامی مشترک  مردم و مسئولین را خطاب قرار دادند. این پیغام در صفحات شخصی همه آن ها مشاهده می شود. آنها به این وسیله ناراحتی خود را واکنش مردم به نتیجه بازی با تیم کره ابراز کرده اند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیامی را به صورت مشترک در اینستاگرام خود منتشر کردند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دوباره متحد و منسجم شدند اما اینبار برای یک پیام اینستاگرامی! این پیام اینستاگرامی روز گذشته در صفحه تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد:

« ما بودیم و یک جهنم. ما بودیم و کوره‌ای که کره‌ای ها ساخته بودند تا اینبار بعد از پایان بازی روی تابلوی ورزشگاه نتیجه به نام آنها ثبت شود. یک کشور بسیج شده بودند از صدر تا ذیل. این سمت میدان اما فقط یک تیم همدل بود و دعای هواداران. یک تیم سراسر باانگیزه و مسلح به تدابیر کادرفنی. جنگیدیم و ۱۰ نفره شدیم اما باز هم حریف ما نشدند. کاش اینجا هم عملکرد مسئولان مملکت و فدراسیون، کره جنوبی را الگو قرار می دادند. افسوس هیچکس اینجا انگار ندید که ما مسافر جام جهانی شده‌ایم، از صدر تا ذیل! خستگی به تن این تیم ماند. دستتان درد نکند. حالا دیگر پیروزی هم ارزشی ندارد. اینجا موفقیت هم یتیم است!»

جام جم آنلاین

 

myportal

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی