علیرضا دبیر مدال های خود را اهدا کرد

علیرضا دبیر مدال های خود را اهدا کرد

علیرضا دبیر از مدال آوران کشتی کشورمان است که به تازگی ۱۲ عدد از مدال های خود را که در انواع مسابقات المپیک کسب کرده بود به آستان قدس رضوی اهدا کرد.وی به مناسبت ایام دهه ولایت این اقدام ویژه را انجام داد. قهرمان المپیکی ایران دوازده مدال خود رابه موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

همزمان با ایام دهه ولایت علیرضا دبیر با حضور در حرم مطهر رضوی دوازده مدال از جمله مدال های المپیک، جهانی و آسیایی خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

در این مراسم که در تالار مرکز همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، علیرضا دبیر مدال های خود را برای قرار گیری در موزه آستان قدس به یکی از خدام این آستان مقدس تقدیم کرد.

پیش از این نیز مهدی طارمی توپ طلای خود را به موزه آستان قدس اهداء کرده بود.

علیرضا دبیر (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ در محله یا کوی سیزده آبان شهر ری)، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی و قهرمان سابق جهان و المپیک در وزن ۵۸ کیلوگرم است. او عضو دوره سوم شورای شهر تهران بوده و در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) به عنوان نماینده این شورا انتخاب شد دبیر در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران به عنوان دومین عضو علی البدل با رای مردم انتخاب شده است.

علیرضا دبیر تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی آغاز کرد وبا اخذ مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساند، او هم اکنون با مرتبه علمی استادیار عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

myportal

۱۶ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی