تازه ترین تصاویر از پنه لوپه کروز و همسرش

تازه ترین تصاویر از پنه لوپه کروز و همسرش

پنه لوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز به همراه همسرش حضور پیدا کرد و از مشهورترین هنرپیشگان هالیوودی و مطرح ترین بازیگر بین المللی به شمار می رود . بد نیست با بیوگرافی و فعالیت های هنری این هنرمند در این بخش آشنا شوید.

روز سه‌شنبه جشنواره فیلم ونیز میزبان تعدادی از چهره‌های مطرح دنیای سینما بود.

مادر!” (mother!) تازه‌ترین ساخته دارن آرونوفسکی فیلمساز آمریکاییدر بخش مسابقه بین‌الملل هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

جنیفر لارنس، خاویر باردم، میشل فایفر، دونال گلیسن، اد هریس و کریستن ویگ در فیلم ترسناک “مادر!” بازی می‌کنند که آرونوفسکی از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی کرده است. داستان درمورد یک زوج است که وقتی مهمانان ناخواسته به خانه می‌آیند و زندگی آرام آن‌ها را به هم می‌ریزند، ارتباطشان مورد آزمون قرار می‌گیرد.

پنه لوپه در شهر مادرید اسپانیا به دنیا آمد. پدرش ادواردو یک خرده فروش و مادرش انکارنا یک آرایشگر بود. پنه لوپه از بچگی علاقه زیادی به رقص داشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا باله  را با جدیت دنبال کند و تا سن ۱۵ سالگی نیز به تصمیم خود پافشاری می کرد اما در این سن او توانست در تست هنرپیشگی ایی که بین ۳۰۰ دختر انجام گرفته بود، قبول شود و آغازگر راه ورود او به دنیای سینما و تلویزیون باشد. کروز در اوایل دوران بازیگری اش توانست نقش مختصری در یکی از فیلمهای تیموتی دالتون به نام Framed ایفا کند. اما فیلم مطرح عصر زیبایی بود که  نام پنه لوپه کروز را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت. او در این فیلم ایفاگر نقش یکی از چهار خواهری بود که عاشق یک نظامی فراری می شدند. بعد از این فیلم پنه لوپه افتخار این را پیدا کرد که با کارگردان مطرح اسپانیا یعنی پدرو آلمودار در فیلم گوشت تازه همکاری کند. سپس در فیلم مطرح چشمهات رو باز کن حضور پیدا کرد که بعدها نسخه هالیوودی آن با نام آسمان وانیلی ساخته شد. اما ورود پنه لوپه به سینمای بین الملل با فیلم همه چیز درباره مادرم از پدرو آلمودار رقم خورد که پی آیند آن حضور در فیلمهای مطرح هالیوودی و تبدیل شدنش به مطرح ترین بازیگر بین الملل بود.

 

هنر آنلاین

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی