حضور بهاره رهنما در یک کلینیک زیبایی

حضور بهاره رهنما در یک کلینیک زیبایی

در این تصویر بهاره رهنما را میبینید که در یک کلینیک زیبایی حضور پیدا کرده است این هنرمند سینما و تلویزیون به همراه با مادرش در این کلینیک دیده می شود در ادامه با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر سابق پیمان قاسمخانی برای بار دوم ازدواج کردو امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما است و مراسم ازدواج این هنرپیشه کشورمانبرگزار شد.

گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است. همسردوم بهاره رهنما کارآفرین برتر در سال های اخیر انتخاب شده بود و مالک برند محصولات آرایشی
و بهداشتی هاینس و ژاکسی است که بازیگر کشورمان به عنوان مدلینگ تبلیغاتی فعالیت می کرد.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) نویسنده و بازیگر زن ایرانی است. وی دارای دو لیسانس ادبیات و حقوق قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی میباشد. همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. بهاره در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم ندیده بودم.»

عکسیاتو

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی