پیام بازیگر زن برای فوت مادر شهید جنگجو

پیام بازیگر زن برای فوت مادر شهید جنگجو

پس از سال ها چشم انتظاری شهید حسن جنگجو به آغوش مادر و وطنش بازگشت پس از خاکسپاری وی طولی نکشید که مادرش جیران علی‌پور نیز دارفانی را وداع گفت. باران کوثری نسبت به فوت مادر شهید متن زیبایی نوشته است که با هم می خوانیم.

باران کوثری در اینستاگرام برای شهید حسن جنگجو و مادرش جیران علی‌پور نوشت.

صحبت از داستان حیرت‌انگیز مادری است که بیش از سه دهه چشم انتظار پسر شهیدش بود و پس از بازگشت او خیلی زود به دیار باقی شتافت.

باران کوثری در واکنش به این رویداد در اینستاگرام نوشت: «نام شما را باید در تفسیر انتظار بیاورند «جیران پورعلی», که تمام سی و چهار سال فراقت و لحظه وصالت را فقط در یک تیتر خلاصه کردند: “مادر شهید حسن جنگجو امروز همزمان با تشییع فرزند شهیدش دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهيدش پيوست.

تو کجایی؟ در گستره‌ی بی‌مرزِ این جهان تو کجایی؟ در دورترین جای جهان ایستاده‌ام من: کنارِ تو !»

پس از اینکه پیکر شهید نوجوان، حسن جنگجو پس از ۳۴ سال، شناسایی شده و صبح امروز در تبریز تشییع شد، مادر این شهید پس از سال‌ها تحمل فراق، در تبریز به فرزند شهیدش پیوست.

حسین جنگجو برادر شهید در مورد آخرین وضعیت مادر شهید و چگونگی رساندن خبر شناسایی حسن گفته بود: متاسفانه مادرم حالش خوب نبود و هوشیاری نداشت. در بخش آی سی یوی بیمارستان شهریار تبریز بستری شد که در این ۱۸ روز که از خبر شناسایی پیکر حسن پس از ۳۴ سال می‌گذرد، ما صبر کردیم تا حال مادر بهتر بشود و با چشم‌های خودش ببیند که حسن برگشته به خاطر همین برگزاری مراسم تشییع را عقب انداختیم اما متاسفانه حال مادر بهتر نشد و دیگر تصمیم گرفتیم که بدون حضور ایشان مراسم تشییع و خاکسپاری را انجام بدهیم.

خبرآنلاین

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی