بازیگران فیلم ناپدید شده در جشنواره ونیز

بازیگران فیلم ناپدید شده در جشنواره ونیز

فیلم ناپدید شده به کارگردانی  علی عسگری به بخش افق های هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز راه پیدا کرده است. در این فیلم بازیگرانی همچون صدف عسگری، امیررضا رنجبران، نفیسه زارع، محمد حیدری، سحر ستوده،نازنین احمدی، پدرام انصاری ایفای نقش میکنند در ادامه تصاویری از این بازیگران را خواهید دید.

فرش قرمز فیلم ناپدید شده

فیلم ناپدید شده به کارگردانی علی عسگری به عنوان نماینده ایران بهبخش افق های هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز راه پیدا کرده . علی عسگری که پیش از این نیزبا فیلم کوتاه «بچه» در بخش مسابقه فیلم های کوتاه جشنواره ونیز حضور داشته است، حالا با اولینفیلم بلندش ضمن رقابت برای جوایز بخش مسابقه افق ها، همچنین کاندیدای جایزه بهترین فیلم اولقدیمی ترین جشنواره جهان نیز هست.
در فیلم «ناپدید شدن» صدف عسگری، امیررضا رنجبران، نفیسه زارع، محمد حیدری، سحر ستوده،نازنین احمدی، پدرام انصاری، محمد کمال علوی، مهرداد محمدی، فیروزه رکنی وند، کتایون ساکی و امینه مرزوعی ایفای نقش کرده اند.

این فیلم که به تازگی به عنوان یکی از رقبای بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز معرفی شده نوشته علی عسگری و فرنوش صمدی همکار وی است و داستان دو عاشق جوان را روایت می‌کند که در شبی سرد در تهران از بیمارستانی به بیمارستان دیگر می‌روند تا کمک بگیرند اما آنها با نتایج تراژیکی روبه‌رو می‌شوند.
این فیلم اولین فیلم بلند عسگری است و پیشتر فیلم‌های کوتاه او در جشنواره ونیز و کن به نمایش درآمده بودند.
این کمپانی اعلام کرده است: ما گسترش کارهای عسگری را به عنوان یک کارگردان پی گرفته‌ایم و از تحسین‌کنندگان کارهای او و فیلم‌های کوتاهش بوده‌ایم. او یکی از استعدادهای جدید در سینمای جهان است.

فرارو

myportal

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی