سلفی جدید از دورهمی بازیگران فیلم«لس‌آنجلس – تهران»

سلفی جدید از دورهمی بازیگران فیلم«لس‌آنجلس – تهران»

 

مهناز افشار تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم لس آنجلس تهران در کنار دیگر بازیگران این فیلم در صفحه شخصی اش قرار داده است که در ادامه با هم خواهیم دید. بد نیست با دیگر عوامل این فیلم در ادامه این مطلب آشنا شوید.

مهناز افشار عکسی از دورهمی بازیگران فیلم«لس‌آنجلس – تهران» منتشر کرد.

مهناز افشار که این روزها مشغول بازی در فیلم «لس آنجلس – تهران» به کارگردانی تینا پاکروان است،با انتشار عکسی از دورهمی بازیگران در پشت صحنه این فیلم نوشت:

«ما لس آنجلس تهرانی‌ها.»

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

ینا پاکروان تهیه کنندگی این پروژه را با مشارکت علی حسینی برعهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری انجام شده است.

سایر عوامل «لس آنجلس- تهران» عبارتند از فرشاد محمدی: فیلمبردار، ایمان امیدواری: گریم، مرجان شیرمحمدی: طراح صحنه و لباس، مدیران تولید: مهدی چراغی و روزبه گیلانی، دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، دستیار دوم کارگردان: رضا عزیزی، منشی صحنه: سحر عقیقی، صدابردار: امین میرشکاری، عکاس: احمدرضا شجاعی، مدیر تدارکات: آرش مجتهدزاده، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ و تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان.

صفحه اجتماعی مهناز افشار

myportal

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی