کیم کارداشیان فرزند جدیدی در راه دارد

کیم کارداشیان فرزند جدیدی در راه دارد

کیم کارداشییان این سری قصد حاملگی نداشته و می خواهد از طریق رحم اجاره ای صاحب فرزند جدیدی شود. او مبلغ بالایی برای اجاره کردن رحم ییک زن ناشناس پرداخته و مصرف بسیاری از خوراکی ها را برای این زن ممنوع کرده است.

کیم کارداشیان تا چند ماه دیگر صاحب سومین فرزند خود می شود. براساس خبرهای منتشر شده کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست از طریق رحم اجاره ای, صاحب سومین فرزند مشترک خود خواهند شد. براین اساس آنها ۴۵ هزار دلار برای ۱۰ ماه به شخصی که این مسئولیت را برعهده گرفته بود پرداخت کرده و همچنین کیم شخصا یک رژیم غذایی برای این زن در نظر گرفته است.

براساس قرارداد آنها, مصرف مواد مخدر و سیگار, نوشیدنی های الکلی, رنگ کردن مو, سونا و حمام داغ برای آن زن ناشناس ممنوع بوده است! گفته می شود که فرزند سوم کیم کارداشیان در پایان ژانویه به دنیا خواهد آمد.

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی