بیماری فرزند خسه رودریگز

بیماری فرزند خسه رودریگز

خسه رودریگز از فوتبالیست های مشهوری است که این روزها با بیماری پسرش درگیر شده و ناراحتی هاو مشکلات زیادی را پشت سر میگذارد. وی از تمامی هواداران و طرفدارانش خواسته تا برای فرزندش دعا کنند.

خسه رودریگس بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال باشگاه استوک سیتی با انتشار تصویری از خود و پسر دومش هواداران استوک و مردم اسپانیا را به شدت ناراحت کرد.

پسر کوچک او، نیان با توجه به تصویر منتشر شده بیماری سختی دارد و بسته بودن لوله مخصوص تنفس به بینی و دهانش نشان می‌دهد مشکل تنفسی دارد.

خسه از هواداران خود و مردم اسپانیا خواسته برای پسرش دعا کنند.
او مجبور است بین دو بازی برای ملاقات پسر کوچک و بیمارش به جزایر قناری سفر کندو همسر و فرزندانش را ببیند و به سرعت به انگلیس باز گردد. مقامات باشگاه استوک سیتی نیز به وی اجازه داده‌اند ضمن هماهنگی با کادر فنی، برای ملاقات پسر کوچکش برود.

خِسه رودریگس روییس (زادهٔ ۲۶ فوریه ۱۹۹۳) فوتبالیست اسپانیایی عضو باشگاه لاس پالماس اسپانیا است. وی در فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ رکورد گلزنی بوتراگِنیو، اسطوره ی رئال مادرید در کاستیا را شکاند و با ۲۱ گل آقای گل لیگ ۲ اسپانیا شد. خسه آقای گل و بهترین بازیکن یوروی زیر ۱۹ سال شد و همچنین نمایش خیره کننده ی او در جام جهانی زیر ۲۰ ساله ها توجه ها را به سمت وی جلب کرد. او در تابستان سال ۲۰۱۶ به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست.

myportal

۲۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی